آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تایلر آدامز، وستون مک کنی و برندن آرونسون برای لیدز درخشیدند

تایلر آدامز، وستون مک کنی و برندن آرونسون برای لیدز درخشیدند به عنوان اولین سه نفر USMNT که در سال 2008 شاهکار فولهامریکا را تکرار کردند.

وستون مک‌کنی، تایلر آدامز و برندن آرونسون همگی در ترکیب اصلی لیدز برای پیروزی 1-0 مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر انتخاب شدند.

سه نفر آمریکایی همگی برای شروع انتخاب شدند و اولین سه نفر از بازیکنان تیم ملی مردان ایالات متحده بودند که از زمانی که کیسی کلر، برایان مک براید و کلینت دمپسی در می 2008 برای فولام حضور داشتند، یک مسابقه لیگ برتر را با هم شروع کردند. سه نفر از آمریکایی ها از سال 2007، زمانی که دمپسی و مک براید با کارلوس بوکانگرا بازی کردند، با هم شروع کردند.

این بازی اولین بازی لیدز با سرمربی جدید جاوی گراسیا بود و بسیار مهم بود زیرا آنها سعی می کردند از سقوط به چمپیونشیپ اجتناب کنند. لیدز وارد مسابقه شد که در رده نوزدهم قرار گرفت و تنها ساوتهمپتون در جدول پایین تر از آنها قرار داشت و باعث شد تا دیدار شنبه در الند رود به یک پیروزی مجازی تبدیل شود.

و با گلزنی جونیور فیرپو در دقیقه 77، هر سه امتیاز را به دست آوردند. این برد لیدز را تا رتبه هفدهم لیگ برتر برد، یک امتیاز با منطقه سقوط و اورتون رده هجدهم فاصله دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

مک‌کنی و آدامز هر دو 90 دقیقه کامل را پشت سر گذاشتند و مانند چند هفته، در کنار یکدیگر در یک دو محور شروع کردند. در همین حال، آرونسون کمی جلوتر بازی کرد و 75 دقیقه قبل از اینکه برای جورجینیو راتر از زمین خارج شود، بازی کرد.

پس از رویارویی با ساوتهمپتون، لیدز روز سه شنبه در دور پنجم جام حذفی با فولام دیدار خواهد کرد و در آخر هفته آینده در لیگ برتر به مصاف چلسی خواهد رفت.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا