آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تن هاخ : این قهرمانی تازه شروع کار ماست

اریک تن هاخ بعد از فتح جام اتحادیه به هواداران یونایتد اطمینان داد که این تازه شروع کار آن‌هاست.

منچستریونایتد دیشب موفق شد نیوکاسل را در فینال جام اتحادیه با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. شاگردان اریک تن هاخ با پیروزی در این دیدار و بالا بردن کاپ قهرمانی، به طلسم شش سال بی‌جامی خود پایان دادند. این مربی هلندی که بعد از قهرمانی تیمش حسابی خوشحال بود، به هواداران یونایتد قول داد که قهرمانی در جام اتحادیه تنها شروعی است برای یک دوره موفقیت‌آمیز که در ادامه شاهد آن خواهند بود.

 

اریک تن هاخ با تأکید بر اهمیت این قهرمانی گفت: “باز هم با روحیه خوبی بازی کردیم و با جنگندگی بالا، تمام توان خود را به کار بردیم. چنین اتفاقی همیشه به بهترین فوتبال نمی‌انجامد ولی مؤثر است. ابتدا باید اولی را ببری تا به موفقیت‌های بعدی برسی؛ این دقیقا همان کاری بود که ما امروز آن را انجام دادیم.”

شیاطین سرخ از سال 2017 تا کنون هیچ جامی کسب نکرده بودند و قهرمانی امشب می‌تواند آن‌ها را دوباره در یک مسیر موفق قرار دهد؛ تن هاخ با تأکید به این موضوع ادامه داد: “ما با کسب قهرمانی جام اتحادیه حالا اعتماد به نفس بالاتری داریم و بیشتر به خودمان بابت موفقیت‌های بعدی اطمینان داریم.”

 

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی 53 ساله یونایتد البته تأکید دارد که تیمش برای رسیدن به جایگاه واقعی خود هنوز راه زیادی در پیش دارد. او در این رابطه یادآور شد: “ما هنوز در آغاز راهی هستیم که هدف نهایی آن تبدل شدن به منچستریونایتد واقعی است. برای این کار باید به کسب جام ادامه دهیم و امروز اولی را به دست آوردیم.”

خیلی‌ها معتقدند که یکی از بزرگ‌ترین کارهای تن هاخ در مدت حضورش در یونایتد، بازگرداندن نظم و اتحاد به رختکن بوده است؛ او در این خصوص گفت: “بازیکنان ما متحد و همدل هستند و همواره یکدیگر را به چالش می‌کشند. رختکن بسیار خوبی داریم و اعضای تیم در لحظات دشوار به هم کمک می‌کنند. این بهترین دستاوردی است که یک مربی می‌تواند داشته باشد.”

 

سرمربی یونایتد در ادامه صحبت‌های خود افزود: “من فقط می‌خواهم برنده شوم و جام کسب کنم. هدف ما از ابتدا با کادر فنی همین بود و آن‌ها به خوبی روی بازیکنان کار کردند. کادر فنی و بازیکنان باهم متحد و کنار یکدیگر هستند و عطش بالایی برای قهرمانی وجود داشت چرا که یونایتد تیمی است که باید جام کسب کند.”

او با اشاره به نقش ستاره‌های باتجربه در کسب قهرمانی امشب و موفقیت‌های بعدی تأکید کرد: “ستاره‌هایی چون کاسمیرو، رافائل واران و داوید ده‌خیا کسب جام را بلدند و ما در زمین به چنین رهبرانی نیاز داریم. آن‌ها باید روحیه برنده خود را به کل تیم القا کنند؛ کاری که دقیقا آن را انجام دادند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا