آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تن هاخ : بتیس را به هیچ وجه دست‌کم نمی گیریم

اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار منچستریونایتد مقابل رئال بتیس گفت تیمش با بهترین بازیکنان مقابل این تیم قرار می‌گیرد چرا که بتیس را حریفی قدرتمند می‌داند.

منچستریونایتد فردا شب در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه رئال بتیس به مصاف این تیم می‌رود.

 

شاگردان اریک تن‌هاخ در بازی رفت این مرحله که در اولدترافورد برگزار شد موفق شدند پیروزی بزرگی به دست بیاورند و با نتیجه 4-1 از سد بتیس عبور کنند. به همین علت شیاطین سرخ فردا در اسپانیا کار ساده‌تری در پیش خواهند داشت.

 

اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت یونایتد مقابل حریفی قوی قرار می‌گیرد و با بهترین تیم و بهترین بازیکنانش به میدان می‌رود.

گروه نرم افزاری ماهور

مصدومیت گارناچو

نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای برگشت او بگویم. می‌دانیم مصدومیتی جدی است و هفته‌ها زمان خواهد برد. مثل مورد کریستین اریکسن دوباره بلافاصله بعد از امضای قرارداد با یک بازیکن شاهد مصدومیت جدی او بودیم. تشخیص پزشکی دادن در صلاحیت من نیست. من او را در حال لنگیدن دیدم و به همین خاطر تعویضش کردم.

 

خط خوردن آنتونی از فهرست و وضعیت پلیستری

آنتونی بیمار است. ما گزینه‌های جایگزین داریم و تصمیم نهایی را فردا می‌گیریم. الانگا، برونو و پلیستری گزینه‌های ما هستند.

 

آیا کاسمیرو و برونو فرناندس بازی می‌کنند؟

هر دوی آنها بازی می‌کنند. ما مقابل یک حریف خیلی خوب قرار می‌گیریم. هفته گذشته مقابل آنها نتیجه خوبی گرفتیم، ولی نباید بازی فردا را دست‌کم بگیریم. ما نیازمند بهترین تیممان و بهترین بازیکنانمان هستیم.

 

برنامه سخت و فشرده بازی‌ها

می‌توانیم مدیریتش کنیم. ما بازیکنانی داریم که همین حالا می‌توانند در فاصله بین بازی‌های ریکاوری را انجام داده و به شرایط خوب برگردند. دائم با تیم پزشکی و تیم بدنسازی در تماس هستیم تا بازیکنان را همیشه در بهترین حالت نگه داریم. می‌توانیم از پسش بربیاییم.

 

شانس یونایتد برای قهرمانی در این فصل

ما پیشرفت خوبی داشتیم ولی باید قبول کنیم که هنوز تا رسیدن به جایگاه مد نظر جا داریم. من انتظار ندارم فاصله‌ای که با نقطه مطلوب داریم را سریعا جبران کنیم. ما سعیمان این است که همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و تا اینجا همه تیم‌های بزرگ را شکست داده‌ایم. ما توانش را داریم. با گذشت زمان حتما توانش را داریم.

 

لیگ برتر هیچوقت به اندازه امروز دشوار نبوده. تیم‌های جدی خیلی زیاد شده است. کورس قهرمانی دو تیمه نیست بلکه پنج، شش یا حتی هفت تیمه است. ما قهرمانی می‌خواهیم ولی شش یا هفت باشگاه دیگر هم همین را می‌خواهند. ما توانش را داریم ولی این را می‌دانیم که قدم‌های دیگری هست که باید برداریم تا به جایی که مایل هستیم برسیم.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا