آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توماس توخل و گزارش جدیدی از تصمیم چلسی درباره او

توماس توخل در سپتامبر 2022 اخراج شد ولی چلسی توماس توخل را پس از اینکه تصمیم به اخراج او گرفته بود، در دو بازی بعنوان سرمربی در خدمت داشت.

طبق یک گزارش جدید، چلسی تصمیم گرفته بود تا توماس توخل را حداقل دو بازی قبل از اینکه واقعاً ماشه را بکشد، اخراج کند.

پنج ماه است که توخل از سمت خود به عنوان سرمربی چلسی برکنار شد و پس از آن گراهام پاتر جایگزین او شد. پس از آن، باشگاه دستخوش دگرگونی بزرگی شد و تاد بولی و کلیرلیک کپیتال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به طور کامل تیم را در تلاش برای کمک به سرمربی جدید خود بازسازی کردند.

در زمانی که توخل هنوز هدایتش را برعهده داشت، همه چیز آرام نبود، تایمز گزارش داد که مالکان تصمیم به اخراج این آلمانی دو بازی قبل از شکست این تیم مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانانان گرفته بودند – منتظر ماندند تا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به او اطلاع دهند.

به نظر می رسد شکست 1-0 در خارج از خانه مقابل دینامو زاگرب میخ نهایی باشد، اما جدول زمانی ارائه شده توسط این گزارش خلاف این را نشان می دهد. توخل با مالکان جدید موافق نبود که خط هافبک او نیاز به تقویت دارد و در عوض خواهان خریدهای دفاعی برای جایگزینی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر بود. با این حال، مالکان مجبور شدند دنیس زکریا را اضافه کنند، که انتقال قرضی او به استمفورد بریج در روز ضرب الاجل تایید شد.

گروه نرم افزاری ماهور

این تصمیم ظاهراً پس از شکست 2-1 چلسی در خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون در 30 آگوست گرفته شد. اما حتی با وجود اینکه آنها قبلاً تصمیم گرفته بودند که آلمانی را – که چلسی را در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 فتح کرد – اخراج کنند، اما او را برای بازی های مقابل حفظ کردند. وستهم، برد 2-1 و شکست زاگرب.

گراهام پاتر در 8 سپتامبر، تنها یک روز پس از تایید باشگاه برکناری توخل، به عنوان جانشین او معرفی شد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا