آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تکرار ناکامی: PSG هنوز در سطح لیگ قهرمانان نیست

حذف دوباره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان باعث شده که انتقادات بسیاری از این تیم مطرح شود.

پاری سن ژرمن شب گذشته در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و با دریافت دو گل دیگر در بازی برگشت از بایرن مونیخ حذف شد.

آنها در این بازی فرصت‌هایی داشتند که یکی از آنها رد کردن توپ از روی خط توسط ماتیاس دی‌لیخت در صحنه‌ای باورنکردنی بود اما در نهایت نتوانستند از هیچ یک از این فرصت‌ها استفاده کنند.

با این حال نباید فراموش کرد که غیبت مارکینیوش و نوردی موکیلیه در این بازی باعث شد که پی اس جی با ترکیب دانیلو، سرخیو راموس و بیتشابو در خط دفاعی برابر بایرن قرار بگیرد که ترکیب خوبی برای رقابتی در این سطح از کار درنیامد.

پی اس جی در تلاش برای پیدا کردن راهی به دروازه حریف بود که اشتباه مارکو وراتی باعث شد نسخه این تیم پیچیده شود. او توپ را تحت فشار از دست داد و همان توپ منجر به گل اریک ماکسیم چوپوموتینگ شد.

شاگردان کریستوف گالتیه در طول این دو بازی هرگز نتوانستند سوار بازی شوند و توپ و میدان را در اختیار بگیرند. آنها ایده‌های خوبی برای اجرا داشتند، مثلا توانستند دروازه‌بان حریف را تحت فشار قرار دهند یا از فضاهایی که در پشت دفاع بایرن بود توسط فابیان رویز یا لیونل مسی استفاده کنند اما تعداد دفعاتی که توانستند روی این فرصت‌ها موقعیتی خلق کنند بسیار کم بود.

گروه نرم افزاری ماهور

کیلیان امباپه فرصت زیادی برای نشان دادن مهارتش پیدا نکرد و مسی هم نتوانست دروازه یان زومر را تهدید کند. در نهایت این دروازه‌بان سوئیسی شب نسبتا آرامی را سپری کرد.

پی اس جی بار دیگر این موضوع را یادآور شد که یک تیم خوب لزوما تیمی عالی نیست. آنها در نیمه دوم واقعا تحت فشار روانی قرار داشتند و نتوانستند خودشان را از زیر بار این فشار رها کنند. آنها نشان دادند که تیمی ترسناک نیستند و نمی‌توانند بازی منسجم تیمی که قرار است قهرمان اروپا باشد را به نمایش بگذارند.

بسیاری در پی اس جی باور داشتند که پیروزی در این بازی می‌تواند نقطه عطفی باشد که باعث شود این تیم بار دیگر مثل سه سال قبل تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود اما این اتفاق رخ نداد.

پاری سن ژرمن در طول این دو بازی نشان داد که مشکلات بسیاری دارد و هنوز در سطحی نیست که بتواند مانند رئال مادرید در دیداری که با دو گل عقب افتاده، شرایط را به سود خودش تغییر دهد و بازی را با پنج گل به پایان برساند. آنها صرفا در برابر بایرن قرار گرفتند و هیچ نمایش خاصی را ارائه نکردند. آنها هنوز در سطح درخشش در لیگ قهرمانان نیستند.

منبع: لوپاریزین

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا