آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جیمی کاراگر خواهان “چهار یا پنج” خرید تابستانی در لیورپول است

جیمی کاراگر خواهان “چهار یا پنج” خرید تابستانی در لیورپول است، زیرا قرمزها گفته اند مشکلات آنها “بزرگتر” از قرارداد جود بلینگهام است.

قرمزها همچنان به شدت با هافبک ملی پوش انگلیسی، که در بروسیا دورتموند بازی می کند، در ارتباط هستند، اما مشکلات آنها در فصل 2022-23 ممکن است آنها را از رقابت برای امضای بسیار مورد تقاضا محروم کند. کاراگر معتقد است که لیورپول در پنجره نقل و انتقالات بعدی به چند بازیکن نیاز دارد، در حالی که او همچنین احساس می کند که یورگن کلوپ – به عنوان مربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر – بهترین مرد برای پیشبرد باشگاه باقی می ماند.

جیمی کاراگر اسطوره قرمزها در مورد آنچه باید در آنفیلد اتفاق بیفتد به اسکای اسپورت گفت: “قبل از اینکه یورگن کلوپ را عوض کنم، همه افراد دیگر را در آن باشگاه تغییر می دادم. زمانی که او برای اولین بار وارد لیگ شد، لیورپول ششم یا هفتم لیگ بود و برای رسیدن به جایی که لیورپول در چند سال گذشته بوده است، ثابت کرده است که می تواند این کار را انجام دهد. من دوست دارم او دوباره این کار را انجام دهد، مطمئن هستم که او این کار را انجام خواهد داد. ”

فکر نمی‌کنم فقط یک بازیکن بخریم. مردم مدام در مورد آوردن جود بلینگهام صحبت می کنند. هر چه بیشتر طول بکشد، احساس می شود از یک یا دو بازیکن بزرگتر است، ممکن است لازم باشد که چهار یا پنج بازیکن وارد شوند.”

جیمی کاراگر در ادامه در مورد نیاز به ثبات در خارج از زمین در لیورپول گفت، در حالی که کلوپ قبلا نشان داده بود که می تواند یک تیم را بازسازی کند و آن را در هر جبهه رقابتی کند: “می توانید یورگن کلوپ را از نظر نحوه عملکرد زیر سوال ببرید. به این رسید؟ او بخشی از آن، مدیریت گروه است. اما  چگونه از کسب چهار جام در فصل گذشته به رتبه دهم در لیگ رسیده است؟ سؤالات زیادی وجود دارد که باید پرسیده شود و پاسخ‌هایی برای آنها پیدا شود، اما در شروع فصل آینده، فکر نمی‌کنم کسی باشد که طرفداران لیورپول ترجیح دهند به جز یورگن کلوپ در آن مسابقه حضور داشته باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

لیورپول در آخرین بازی خود با شکست 3-0 خارج از خانه مقابل وولوز به پایین ترین سطح خود رسید و اکنون در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد – 11 امتیاز با چهار تیم برتر فاصله دارد و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023- 24.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا