آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خبرهای ویژه از دوئل دوستانه؛ ایران-روسیه با حضور زنان در آزادی

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که 2 بازی دوستانه تیم ملی در حضور تماشاگران زن به انجام می‌رسد.

تیم ملی فوتبال ایران از عصر امروز (یکشنبه) تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند و ملی‌پوشان باید براساس برنامه‌ریزی انجام شده، سوم فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی روسیه بروند و تیم ملی کنیا هم دومین حریف تدارکاتی شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد بود که مصاف تیم ملی برابر حریف آفریقایی قرار است روز هشتم فروردین‌ماه 1402 به انجام برسد که این مسابقه تدارکاتی هم به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

مهدی محمدنبی نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال که همزمان در کسوت سرپرست تیم ملی هم فعالیت می‌کند، در حاشیه مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال ضمن تایید خبر برگزاری 2 دیدار دوستانه مقابل تیم‌های ملی روسیه و کنیا، زمان برگزاری تقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر حریف روس را اعلام کرد و گفت: «با هماهنگی‌های انجام شده قرار است بازی روز سوم فروردین‌ماه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود».

 

«تاج» و یک خبر مهم؛ زنان به ورزشگاه بر می‌گردند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در صحبت‌های خود در جمع اعضای مجمع فدراسیون فوتبال، به 2 بازی آینده تیم ملی در تهران گریزی زد و با اشاره به الزامات حضور زنان در ورزشگاه توضیح داد: «امیدواریم 2 بازی آینده (روسیه و کنیا) را با حضور زنان در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. این آغازی برای گام‌های موثر برای حضور زنان در ورزشگاه‌هاست. اگر تماشاگران هنگام حضور زنان رعایت کنند باعث می‌شود که حضور پرشورشان را در ادامه داشته باشیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

تاج درباره حضور تماشاگران زن در مسابقات لیگ برتر گفت: «در حال حاضر ممنوعیتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیست. تنها نگرانی‌هایی بابت اتفاقات و رفتارهایی است که ممکن است رخ دهد. از سازمان لیگ درخواست می‌کنم که تلاش کنند که زنان بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. امیدوارم بازی با روسیه شروعی برای حضور زنان باشد. منتها اگر به زنان، به خصوص به هواداران تیم مقابل، هتک حرمت شود، مانعی برای این انجام این مهم ایجاد خواهد شد».

 

دیگر کسی به سرنوشت «عزیزی‌خادم» دچار نمی‌شود!

مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که مهدی تاج به جز موضوع تیم ملی، درباره شرایط صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی و البته آخرین روند ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران هم توضیحاتی را به اعضای مجمع داد. اما بخش مهم جلسه امروز، بررسی پیشنهاد اعضای مجمع برای اصلاح یک بند مهم در اساسنامه فدراسیون فوتبال بود که باعث می‌شد دیگر خبری از عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال نباشد و اختیار عزل رئیس از اعضای هیات‌رئیسه سلب می‌شد.

 

اعضای مجمع پیشنهاد خود را پیشتر به دبیرکل ارائه کرده بودند و این پیشنهاد به صورت رسمی در جلسه امروز به رأی گذاشته شد که با عنوان «اختیار عزل رئیس از هیئت رئیسه گرفته و صرفاً در اختیار اعضای مجمع باشد و عزل موقت هم حذف شود» این موضوع با 76 رأی به تصویب رسید تا دیگر اعضای هیات‌رئیسه اختیار عزل رئیس فدراسیون فوتبال را نداشته باشند.

 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم سال گذشته با درخواست اعضای هیات‌رئیسه عزل شد و از سمتش کنار رفت اما حالا با توجه به اصلاحات انجام شده، دیگر روسای فدراسیون فوتبال در شرایطی مشابه عزیزی‌خادم قرار نخواهند گرفت.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا