آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خبر بد برای لیورپول ؛ هندرسون و بایجتیچ بازی مقابل رئال مادرید را از دست دادند

یورگن کلوپ تایید کرد که جردن هندرسون و استفان بایجتیچ در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه لیورپول مقابل رئال مادرید غایب خواهند بود.

تیم کلوپ در حالی که به سانتیاگو برنابئو می رود که کار فوق العاده سختی برای صعود دارد تا تلاش کند شکست 5-2 بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند. سرمربی لیورپول نه یک، بلکه دو غیبت در خط میانی را تایید کرد، هر دوی آنها سه هفته پیش در آنفیلد شروع کردند اما تحت تأثیر قرار گرفتند. هندرسون به دلیل بیماری حضور نخواهد داشت و وضعیت بایجتیچ برای بازی فردا نا مشخص است . البته این 2 نفر تنها مصدومان لیورپول در خط هافبک نیستند و آنها تیاگو آلکانترا و نبی کیتا را هم در اختیار ندارند تا دست یورگن کلوپ برای انتخاب هافبک هایش در پوست گردو باشد .

لیورپول در مدت زمانی که از بازی اول می گذرد، اوج و فرودهای دراماتیکی را تجربه کرده است که مشخصه فصل ناهماهنگ آنها بوده است، اخیراً پس از تحقیر 7-0 منچستریونایتد با باخت غیر منتظره خارج از خانه مقابل بورنموث. تیم کلوپ در خارج از فرم خوب و با غیبت بازیکنان کلیدی، ممکن است با وجود لذت بردن از بسیاری از شب های معروف اروپایی در چند وقت اخیر، کامبک دیدار چهارشنبه در برنابئو را کاری غیرقابل حل ببیند.

لیورپول هیچ یک از هفت دیدار اخیر خود با رئال مادرید را نبرده است (6 شکست، یک تساوی) در طلسمی که از اکتبر 2014 ادامه دارد.

 

در حالی که هندرسون تقریباً بلافاصله به میدان بازخواهد گشت، کلوپ و لیورپول امیدوارند مصدومیت بایجتیچ جدی نباشد، با توجه به اینکه او به سرعت به عنوان یکی از بازیکنان برجسته آنها در این رقابت ظاهر شده است.

گروه نرم افزاری ماهور
منبع:www.goal.com
8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا