آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خراب شدن پنالتی‌ای که ۳ نفر می‌خواستند بزنند!

فران تورس، مهاجم بارسلونا، در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل والنسیا یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بهترین فرصت بارسا برای افزایش اختلاف از دست برود.

بارسلونا امشب در خانه خود نوکمپ در غیاب ژاوی ، موفق شد در حالی که 30 دقیقه اخر بازی با اخراج آرائوخو 10 نفره شده بود در نهایت توانست والنسیا را شکست دهد و اختلافش با رئال مادرید را به 10 امتیاز برساند . رئال امشب در خانه بتیس به مصاف این تیم خواهد رفت .

 

بارسلونا در نیمه اول این مسابقه با گلی که رافینیا به ثمر رساند موفق شد از حریف پیش بیفتد و این بازی را با برتری 1-0 به پایان رساند.

 

با شروع نیمه دوم و درحالی‌که تنها 8 دقیقه از شروع نیمه می‌گذشت بارسا صاحب موقعیتی استثنایی برای به ثمر رساندن گل دوم شد. بارسا بعد از به دست آوردن یک کرنر توپ را به گردش درآورد و بعد از حرکت ترکیبی فاتی و رافینیا توپ به کسیه رسید که در نیمه دوم وارد زمین شده بود. ارسال او به کریستنسن رسید اما ضربه او به دست گیامون برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گروه نرم افزاری ماهور

رافینیا و فاتی هر دو می‌خواستند پشت توپ قرار بگیرند اما مسئولیت این پنالتی به عهده فران تورس گذاشته شد. او ضربه بدی به سمت دروازه والنسیا شلیک کرد و توپش از کنار دروازه بیرون رفت.

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا