آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خرید زمستانی آرسنال حرف ندارد!

لئاندرو تروسار، هافبک بلژیکی آرسنال، که امشب برای تیمش در پاس گل هت‌تریک کرد در چهار بازی اخیر توپچی‌ها پنج بار پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

لئاندرو تروسار ، هافبک بلژیکی 28ساله، که از ژانویه سال جاری باشگاه سابقش برایتون را ترک کرده و به آرسنال پیوست در مدت زمان کوتاهی که از پیوستنش به تیم میکل آرتتا می‌گذرد عملکردی فوق‌العاده داشته و یکی از بهترین خریدهای آرسنال در زمستان امسال بوده است.

 

تروسار به مدت سه فصل و نیم در برایتون بازی می‌کرد. او در مرغ‌های دریایی هم عملکرد خیلی خوبی داشت و در 121 مسابقه برای این تیم برای تیمش 25 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده بود.

 

تروسار در ژانویه امسال برایتون را ترک کرد و به آرسنال پیوست. او تا کنون با پیراهن توپچی‌ها 9 مسابقه انجام داده و 1 بار پایش به گلزنی باز شده است. اما تروسار در همین مدت کوتاه در تیم آرتتا نقش مهمی بازی کرده و عملکردی فوق‌العاده داشته است.

گروه نرم افزاری ماهور

عملکرد او به خصوص در چهار بازی اخیر تیمش قابل توجه بوده است. در این چهار مسابقه که از 25 فوریه تا امشب برگزار شده این ستاره بلژیکی پنج پاس گل برای تیمش ساخته است. نقطه اوج درخشش او در این 17 روز دیدار امشب آرسنال و فولام بود که با برتری 3-0 توپچی‌ها به پایان رسید و پاس هر سه گل آرسنال توسط تروسار داده شد.

7 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا