آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خطا به قصد مصدوم کردن: وینیسیوس را رسما می‌زنند!

خطای شدید و تعمدی گابریل پائولیستا روی وینیسیوس جونیور، یک کارت قرمز مستقیم را برای مدافع برزیلی والنسیا به همراه داشت.

رئال مادرید شب گذشته در دیداری خانگی 2-0 والنسیا را شکست داد و وینیسیوس باز هم روی یکی از همان فرارهای تماشایی‌اش از سمت چپ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

وینگر سرعتی رئالی‌ها آنقدر خط دفاعی والنسیا را اذیت کرد که در نهایت موجب جنجالی‌ترین صحنه بازی هم شد. در دقیقه 72 بود که او بار دیگر در سمت راست محوطه جریمه والنسیا صاحب موقعیت شد و تنها گابریل پائولیستا را در کنار خودش می‌دید و در صورت عبور از او، می‌توانست با گیورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان حریف، تک به تک شود اما گابریل پائولیستا که به نظر می رسید از شب سختی که مقابل وینیسیوس داشته، کلافه شده است، با ضربه ای شدید به ساق دو پای وینیسیوس، او را نقش زمین کرد.

تعمدی بودن این صحنه به قدری واضح بود که وینیسیوس بلافاصله از زمین بلند شد و گابریل پائولیستا را به شدت هل داد و بازیکنان دو تیم هم خیلی سریع وارد صحنه شدند تا از بازیکن خودی حمایت کنند.

در این بین داور هم بیکار نبود و بلافاصله کارت قرمز را از جیب خارج کرد تا تکلیف این صحنه را خیلی زود مشخص کند.

گروه نرم افزاری ماهور

از بین بازیکنان رئال، رودریگو بیش از بقیه از این خطای گابریل پائولیستا شاکی شده بود و برای لحظاتی با او وارد درگیری لفظی هم شد. به نظر می‌رسید که او انتظار نداشت که این بازیکن هموطن، چنین خطای شدیدی را روی وینیسیوس مرتکب شود.

البته این اولین بار نیست که گابریل پائولیستا به دلیل درگیری در زمین جنجال‌ساز می‌شود. در سال 2015 بود که در دیدار آرسنال و چلسی، او در درگیری با دیه‌گو کاستا، ضربه‌ای به مهاجم حریف زد و از بازی اخراج شد. اتحادیه فوتبال انگلیس در آن زمان محرومیتی 3 جلسه‌ای برای او در نظر گرفت اما بعد از فرجام خواهی باشگاه آرسنال، محرومیت او بخشیده شد اما احتمالا برای کارت قرمزی که او امشب دریافت کرد، محرومیت اضافه‌ای هم در نظر گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا