آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دارن بنت معتقد است که نیمار پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد

دارن بنت، کارشناس TalkSPORT معتقد است که نیمار تنها به دلیل حضور در آرسنال، بازیکن تیم خواهد بود.

شش سال پس از تبدیل شدن به رکورد نقل و انتقالات جهانی، نیمار می تواند در تابستان امسال پاری سن ژرمن را ترک کند، پس از یک دوران قطبی در فرانسه که باعث شد او در بالاترین سطح و پایین ترین سطح قرار بگیرد. در حالی که بحث‌ها در مورد آینده او ادامه دارد، بازیکن سابق فوتبال و کارشناس TalkSPORT، بنت به طرز شگفت‌انگیزی پیشنهاد کرده است که این برزیلی – که حداقل 100 گل در سه باشگاه مختلف به ثمر رسانده و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان جهان است – برای آرسنال بازی نخواهد کرد.

نت با گمانه زنی در مورد آینده این بازیکن 31 ساله در برنامه TalkSPORT Drive به نقل از دیلی میل، اصرار داشت که به جای آن گابریل مارتینلی را انتخاب کند: “من اکنون تیم خود [آرسنال] را دوست دارم، بنابراین به آن ادامه می دهم. با مارتینلی نیمار در شکوهش باورنکردنی است، اما فقط مواقعی وجود دارد که همه چیز به هم نمی خورد. وقتی به بازی هایی که او انجام داده نگاه می کنید، او 20، 17، 15، 18، 22 و 20 [بازی] بازی کرده است، او همیشه همینطور است. مجروح.”

بنت ادامه داد و اعتراف کرد که نیمار خودش «کلاس جهانی» است و پیش از ادامه گفت: «من او را به عنوان بازیکن تیم می‌خواهم، اما او وارد ترکیب اصلی هیچ‌کس نمی‌شود. من از توانایی او انتقاد نمی‌کنم، صادقانه بگویم که او فوق‌العاده است. توانایی او ترسناک است. برخی از کارهایی که او می تواند با یک فوتبال انجام دهد، وای. اما او با کمی توشه می آید. نگاه کنید که مدیران قبلی پی اس جی در مورد همکاری با او چه گفته اند، او کار را فوق العاده دشوار می کند.”

نیمار با وجود همه منتقدانش و سابقه بد تناسب اندامش در طول مدت حضورش در پاریس، همچنان توانسته است پاری سن ژرمن را به چهار عنوان قهرمانی لیگ 1 و یک چهار قهرمانی داخلی در فصل 20-2019 هدایت کند، در حالی که فقط با لیگ قهرمانان فاصله دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

این بازیکن 31 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این نسل است و آمار او این را تایید می‌کند، البته اگر آزمایش چشمی صرف تماشای او در محل کار در زمین فوتبال نباشد. کارشناسان TalkSPORT تا حدودی به خاطر برداشت‌های پوچ‌شان بدنام شده‌اند و گابریل آگبونلاهور چندی پیش به دلیل ارزیابی‌اش از کازمیرو مورد تمسخر قرار گرفت.

به نظر می رسد که مجبور شدن به عمل جراحی به دلیل آسیب دیدگی دیگر از ناحیه مچ پا، به فصل 2022-2023 نیمار پایان داده است، به این معنی که او نتوانست مانع از حذف پاری سن ژرمن توسط بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

ریکاوری اولویت نیمار است که می‌تواند تابستان امسال در بازار حضور داشته باشد یا فصل آینده برای سرمربی جدید پاری سن ژرمن بازی کند، در حالی که آینده کریستوف گالتیه در حال حاضر مشخص است.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا