داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

داروین نونیز مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد؟

آیا داروین نونیز مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد؟ یورگن کلوپ به روز رسانی در مورد آمادگی مهاجم لیورپول قبل از بازی در لیگ قهرمانان اروپا ارایه کرد.

یورگن کلوپ می‌گوید این شانس وجود دارد که داروین نونیز آمادگی کافی برای حضور در بازی لیورپول با رئال مادرید در لیگ قهرمانان را داشته باشد.

مهاجم اروگوئه‌ای درست قبل از یک ساعت در آخرین بازی سرخ‌ها در لیگ برتر مقابل نیوکاسل مجبور به ترک زمین شد – که قبلاً یازدهمین گل فصل خود را در آن مسابقه به ثبت رسانده بود. این ترس وجود داشت که این مهاجم پرانرژی ممکن است برای مدتی به دلیل شکایت از عضله کنار گذاشته شود، اما کلوپ به این نکته اشاره کرده است که داروین نونیز این بازیکن 23 ساله برنامه های خود را برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی با رئال در روز سه شنبه در آنفیلد اعلام کرده است.

وقتی از کلوپ در مورد نونیز سوال شد به خبرنگاران گفت: “فرصتی وجود دارد. باید ببینیم او امروز چطور است. زمانی که بدانیم تصمیم خواهیم گرفت.»

لیورپول وقتی دوباره با رئال متحد می شود به دنبال انتقام خواهد بود، در حالی که سنگین وزنان لیگ رویاهای خود در لیگ قهرمانان اروپا در فینال 2022 را به هم ریخته اند. وینیسیوس جونیور تنها گل آن بازی را به ثمر رساند و کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های خاصی برای وینگر برزیلی دارد یا خیر، اضافه کرد: “شما سعی می‌کنید پاس‌ها را به آنها رد کنید، اما مشکل ما این است که آیا شما می توانید به درستی از وینیسیوس دفاع کنید، سپس [کریم] بنزما یا رودریگو یا هرکس دیگری هستند. سپس [لوکا] مودریچ است. آنها بازیکنانی در سطح جهانی دارند، شما باید به طور جمعی از آنها دفاع کنید.”

گروه نرم افزاری ماهور

کلوپ معتقد است که لیورپول باید در دیدار اروپایی با رئال در استاددو فرانس در ماه مه 2022 پیروز می شد و می گوید مهار تهدید بلانکوس “غیرممکن” نیست، زیرا تیمش پس از تجربه یک آزمایش بیشتر شبیه به خود معمولی خود می شود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا