آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دربی دلاکاپیتاله ، آخرین تجربه برخی بازیکنان؛ واپسین قدم‌ها بر شهر ابدی

سرگی میلینکوویچ ساویچ کاپیتان لاتسیو از جمله بازیکنانی است که امشب برای آخرین بار در دربی پایتخت ایتالیا مقابل رم به میدان خواهند رفت.

دربی رم، برای آخرین بار در این فصل برگزار خواهد شد و در این میان بازیکنانی هستند که دیگر آنها را در مستطیل سبز مشغول رقابت در این آوردگاه نخواهیم دید.

از پائولو دیبالا و تامی آبراهام گرفته تا لوئیس آلبرتو. در بدبینانه‌ترین حالت هم شاید یکی از ژوزه مورینیو و مائوریتسیو ساری در یکی از 2 طرف رود تبره برای آخرین بار حاضر باشند؛ بخصوص ژوزه که طعم افتخار در این باشگاه را چشیده و پس از قهرمانی در کنفرانس لیگ اروپا، اگر سهمیه لیگ قهرمانان را در پایان فصل به دست نیاورد به درهای خروجی باشگاه نزدیک‌تر خواهد شد.

البته که سرمربی پرتغالی به سبب محرومیتش در فصل جاری و درحالی که مجبور به گذراندن دومین جلسه آن است، امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران در کنار زمین حاضر نخواهد بود و سالواتوره فوتی تیم را از نزدیک هدایت کرد. از طرفی، رم برای حضور در جمع 4 تیم بالانشین جدول در طول تعطیلات ملی چاره‌ای جز کسب امتیاز از این دیدار ندارد و از طرف دیگر لاتسیو خیالش راحت خواهد بود که در صورت عدم تکرار نتیجه دور رفت هم از رتبه چهارم پایین‌تر قرار نخواهد گرفت. پیروزی رم هم جالوروسی که روی کاغذ میهمان است را 2 پله در جدول صعود داده و به رتبه سوم، بالاتر از رقیب همشهری در این دیدار خواهد رساند.

ارزش جواهر آرژانتینی در پایتخت بالاتر رفت

اما در میان بازیکنان، درحالی که تابستان و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش روز به روز نزدیک‌تر می‌شوند، این نگرانی وجود دارد که آخرین فصل حضور برخی بازیکنان در 2 تیم محبوب پایتخت ایتالیا باشد. پائولو دیبالا تابستان گذشته از یوونتوس به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شد و در پایتخت درخشش بسیار قابل قبولی از خود بر جای گذاشت. او بندی در قراردادش دارد که بسیاری تیم‌های غیرایتالیایی در پایان فصل جاری می‌توانند این جواهر را به خدمت گرفته و نه‌تنها از رم، بلکه برای اولین بار در دوران حرفه‌ای از ایتالیا خارج کنند. دیبالا در فصل جاری سری آ در 19 بازی به میدان رفته و روی 15 گل تاثیر مستقیم داشته است.

آبراهام، قدم در سراشیبی سقوط

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی رم در شرایط مشابهی قرار دارد. پس از درخشش در مقطع ابتدایی حضورش در فصل پیش تحت هدایت مورینیو درحالی که مهره مورد اعتماد و علاقه هواداران شده بود و درخشش او در مسیر کسب جام برای پایتخت‌نشینان، اجتناب ناپذیر بوده، فصل جاری روز به روز پسرفت کرد و حالا کمتر کسی در جمع گرگ‌ها از جدایی او افسوس خواهد خورد. آبراهام از ابتدای فوریه موفق به گلزنی نشده و اگرچه در تمامی دیدارهای فصل جاری رم در سری آ حاضر بوده اما بیش از 6 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده است.

گروه نرم افزاری ماهور

ساری رو به درهای خروج

در نیمه آبی آسمانی شهر 2 بازیکن احتمال جدایی‌شان از ترکیب تیم بسیار بیشتر است. یکی سرگی میلینکوویچ ساویچ و دیگری لوئیس آلبرتو که هر کدام بیش از 6 سال است در جمع بیانکوچلستی می‌درخشند. ساری در حالی که دومین فصل حضورش در لاتسیو بسیار درخشان بوده و سبک بازی خود را در تیم جا انداخته، باتوجه به سردرگمی باشگاه‌های ایتالیایی در رکن مدیریت، احتمال خروجش از تیم در پایان فصل وجود داشته و تیم‌های بسیاری به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

پایان رویای پایتخت پس از 600 بازی

ساویچ، هافبک مستحکم لاتسیو تصمیم گرفته تا قراردادش با تیم پایتخت نشین را تمدید نکند و ترجیح باشگاه بر فروش او در تابستان است. مشتریان فراوانی از جمله لیگ برتری‌ها برای ستاره صربستانی صف‌کشیده‌اند و این دربی را بدون شک می‌توان آخرین حضور ساویچ در مقابل رم با پیراهن لاتسیو دانست.

لوئیس آلبرتو تمایل دارد به فوتبال اسپانیا بازگشته و دوران حضورش در لاتسیو را در تابستان پیش رو پایان بخشد. این 2 بازیکن که مجموع گل‌های زده‌شان برای لاتسیو از صد تجاوز می‌کند در صورتی که مصدوم نشده یا اطمینان سرمربی را از دست ندهند تا پایان فصل قادر خواهند بود تعداد بازی‌هایشان در مجموع با پیراهن لاتسیو را از مرز 600 عبور دهند.

6 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا