آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

درخواست آزادی موقت برای آلوز به شرط استفاده از مچ‌بند ضدفرار!

وکیل سابق لیونل مسی در تلاش است تا راهی برای بیرون آوردن موکلش از زندان پیدا کند.

کریستوبال مارتل وکیل جدید دنی آلوز که به تازگی مسئولیت دفاع از دفاع راست سابق بارسلونا را در پرونده اتهام به یک زن اسپانیایی برعهده گرفته، این روزها فقط یک دغدغه دارد؛ اینکه او به هر نحو ممکن از بازداشت موقت خارج کند.

 

آلوز دومین هفته حبسش در زندان برایانس 2 بارسلونا را سپری می‌کند، چرا که قاضی از بیم خروج این مرد 39 ساله برزیلی از کشور و بازگشت به وطنش – کشوری که اسپانیا با آن تفاهم‌نامه تبادل زندانیان خارج از کشور ندارد – حاضر به صدور قرار وثیقه برای او نشده است.

در واقع آلوز به همین دلیل وکیل قبلی خود را کنار گذاشت و اکنون وکیل سابق لیونل مسی را استخدام کرده تا راهی برای بیرون آوردن او از پشت میله‌ها پیدا کند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

طبق گزارش نشریه وانگاردیا؛ وکیل دنی آلوز با ارائه ادله خود در پرونده‌ای مشتمل بر 24 صفحه که صرفاً روی ارائه ضمانت درباره عدم خروج آلوز از اسپایا تمرکز داشته، از قاضی پرونده خواسته که با آزادی مشروط موکلش موافقت کند. طبق گزارش این نشریه، مارتل به قاضی پرونده تضمین داده که آلوز تا پایان محاکمه‌‌اش مشخص شدن نتیجه آن در اسپانیا بماند.

 

در همین حال دیگر نشریه اسپانیایی، پریودیکو، نوشته است که ممکن است تمهیداتی برای حصول اطمینان از عدم خروج آلوز از اسپانیا برای موافقیت قاضی با آزادی مشروط او صادر شود که می‌تواند شامل مواردی مانند توقیف پاسپورت، حضور مرتب متهم در دادگاه در تاریخ‌های مشخص یا استفاده از دستبند یا پابند‌های مجهز به موقعیت‌یاب و هشدار دهنده برای جلوگیری از خروج بازیکن از محدوده‌ای مشخص باشد. طبق اعلام منابع نزدیک به پرونده، دنی آلوز شخصاً هیچ مشکلی با استفاده از دستبند یا پابند هوشمند ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا