آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دورتموند ۵-۱ فرایبورگ : زرد ها مدعی قهرمانی اند

دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۵-۱ فرایبورگ را از پیش رو بردارد.

شاگردان ادین ترزیچ در ادامه نتایج خوب‌شان در هفته‌های اخیر امشب موفق شدند با ارائه نمایشی درخشان با نتیجه ۵-۱ فرایبورگ را از پیش رو بردارند و به دو امتیازی صدر جدول برسند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه 17 اتفاق افتاد، زمانی که کیلیان سیلدیلیا، هافبک جوان فرایبورگ، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تیم میهمان مجبور شود دقایق زیادی را با یک بازیکن کمتر بازی کند.

دورتموندی‌ها از این برتری نفری استفاده کردند و در دقیقه 26 به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ به نیکو شلوتربک رسید و او هم با یک ضربه دیدنی از زاویه‌ای نه چندان مناسب، کار را تمام کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

در ادامه باز هم این بازیکنان دورتموند بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 45 این فرایبورگ بود که به گل تساوی رسید. لوکاس هولر که درون محوطه جریمه دورتموند صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را دورتموند هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. کریم آدیمی که با پاس جود بلینگام صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، کار را تمام کرد.

فشار حملات دورتموند ادامه داشت این تیم در دقیقه 51 به گل سوم رسید. این بار ارسال رافائل گریرو از سمت چپ را سباستین هالر با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در ادامه باز هم این دورتموندی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 69 توانستند اختلاف را به سه گل افزایش بدهند. یولیان برانت که پشت محوطه جریمه فرایبورگ صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 82، جیووانی رینا که با پاس گریرو درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دیدنی، گل پنجم را به نام خود ثبت کرد و در نهایت زردها با نتیجه 5-1 به پیروزی رسیدند.

با این پیروزی دورتموند 37 امتیازی شد و در رتبه سوم جای گرفت. در حالی که یونیون برلین با 39 امتیاز صدرنشین است و بایرن هم با 37 امتیاز و یک بازی کمتر، در رتبه دوم قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا