آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رئال مادرید ۰-۱ بارسلونا: مقابل بارسا منتظر کامبک نباشید!

بارسلونا در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل ری، رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 1-0 شکست داد.

شاگردان ژاوی که بعد از دو شکست مقابل منچستریونایتد و آلمریا روزهای بدی را سپری می‌کردند و سه بازیکن کلیدی‌شان روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله و پدری را هم در اختیار نداشتند، امشب با ارائه نمایشی حساب شده موفق شدند رئال را در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری شکست بدهند تا اکنون امید زیادی برای رسیدن به دیدار فینال داشته باشند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 12، روی ارسال وینیسیوس، این کریم بنزما بود که دروازه بارسا را باز کرد، اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR، این گل را به دلیل آفساید رد کرد.

در ادامه این رئالی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بازیکنان بارسا به دنبال استفاده از ضدحملات بودند و در دقیقه 26 بود که تیم میهمان به گل رسید. روی پاس در عمق گاوی بود که فرانک کسیه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او را تیبو کورتوا برگشت داد ولی توپ برگشتی به ادر میلیتائو برخورد کرد و دروازه رئال باز شد. داور ابتدا این گل را آفساید اعلام کرد، اما VAR تایید کرد که گل در شرایط درست به ثمر رسیده است.

گروه نرم افزاری ماهور

بعد از این گل رئال پیش کشید و بهترین موقعیت این تیم پیش از پایان نیمه اول نصیب کاروخال شد، اما ضربه والی او با اختلاف از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

در نیمه دوم روند بازی تغییری کرد و بارسا با عقب نشستن و دادن توپ به رئال، به دنبال استفاده از ضدحملات بود. این حربه بارسا می‌توانست آن‌ها را در دقیقه 72 به گل دوم برساند، اما ضربه کسیه در مقابل دروازه را آنسو فاتی مانند یک مدافع دفع کرد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه نود مسابقه، رودریگو، ستاره برزیلی رئال با شوتی تماشایی در آستانه باز کردن دروازه ترشتگن قرار گرفت که ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در دقایق پایانی رئالی‌ها فشار زیادی روی دروازه بارسا وارد کردند تا به گل تساوی برسند، اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید.

12 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا