آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رئال مادرید ۳-۱ اسپانیول ؛ کامبک و در ۶ امتیازی بارسلونا

رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر اسپانیول موقتا در 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. رئال در این بازی در برنابئو ابتدا عقب افتاده بود ولی در ادامه سه گل زد.

رئال مادرید پس از دو تساوی متوالی در لالیگا و افزایش فاصله به 9 امتیاز با بارسلونا، امروز در خانه میزبان اسپانیول بود و باید از این بازی با دست پر خارج می شد.

رئال بازی را هجومی شروع کرد ولی در دقیقه هشت روی یک ضدحمله غافلگیر شد و میهمان به گل رسید. روبن سانچز از تله آفساید رئالی‌‎ها فرار کرد و با یک پاس عرضی خوسلو را در مصاف تک به تک با تیبو کورتوا قرار داد. شوت پای چپ خوسلو نیز به تور دروازه چسبید تا اسپانیول 0-1 پیش بیفتد.

همین بازیکن پنج دقیقه بعد با ضربه سر می‌توانست گلزنی کند اما کورتوا در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت. رئال که برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش می‌زد، در دقیقه 22 روی حرکت انفرادی و شوت زیبای وینیسیوس به گل رسید. وینی در عرض حرکت کرد و با یک بغل پای محکم توپ را دور از دستان گلر اسپانیول وارد دروازه کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

رئال که تیم برتر میدان بود، پس از چند موقعیت خوب دیگر خلق کرد و با بدشانسی به گل تبدیل نشد، در دقیقه 39 گل دوم را زد.

ارسال بیرون پای شوامنی را ادر میلیتائو با ضربه سر به گل تبدیل کرد. توپ ابتدا به تیر افقی خورد و سپس وارد دروازه شد. نیمه اول را رئال با برتری 2-1 به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم رئال تیم بهتر زمین بود و اسپانیول توان خلق موقعیت گلزنی روی دروازه میزبان را نداشت. رئال پس از چند خطر نصفه و نیمه در دقیقه 70 روی شوت تونی کروس خطرساز ظاهر شد ولی توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد. پنج دقیقه بعد ضربه کاشته رودریگو با بدشانسی و برخورد به تیر افقی به بیرون رفت.

در دقیقه 86 بازی روی یک ضربه ایستگاهی کابررا با ضربه سر دروازه رئال را تهدید کرد ولی توپ به کرنر رفت.

رئال که کنترل بازی را در اختیار داشت، در دقیقه 93 به گل سوم رسید. نفوذ و پیشروی عالی ناچو از زمین خودی به پشت محوطه جریمه اسپانیول و پاس او به آسنسیو، زمینه‌ساز گل سوم رئال شد. آسنسیو از پاس ناچو به بهترین شکل استفاده کرد و در مصاف تک به تک با گلر، با پای چپ دروازه تیم سابقش را باز کرد.

 

در نهایت این بازی با برتری 3-1 رئال به اتمام رسید و کهکشانی‌ها موقتا در 6 امتیازی بارسا قرار گرفتند. حالا بارسلونا می تواند با برد در بازی فردا مقابل بیلبائو در سن مامس دوباره اختلاف با رئال مادرید را به 9 امتیاز برساند .

13 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا