آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رضایت منچستریونایتد به محرومیت ۴ جلسه ای کاسمیرو

باشگاه منچستریونایتد علیه کارت قرمز کاسمیرو در دیدار مقابل ساوتهمپتون که به محرومیت چهار جلسه‌ای او منجر شده از اتحادیه فوتبال تقاضای تجدیدنظر نخواهد کرد.

دیشب در جریان دیدار منچستریونایتد و ساوتهمپتون که در اولدترافورد برگزار شد در دقیقه 34 مسابقه کاسمیرو بعد از خطایی که روی کارلوس آلکاراز انجام داد ابتدا از سوی آنتونی تیلور، داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد اما داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR کارت زرد را به قرمز تبدیل کرد تا ستاره برزیلی یونایتد از زمین اخراج شود.

 

با توجه به اینکه کاسمیرو از زمان پیوستن به یونایتد در لیگ برتر برای دومین بار اخراج شده است طبق قوانین این لیگ به مدت چهار جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد.

با اینکه گفته می‌شود یونایتد علیه کارت قرمز کاسمیرو تقاضای فرجام‌خواهی خواهد کرد اما دقایقی پیش رسانه‌های محلی شهر منچستر اعلام کردند باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفته از تقاضای تجدیدنظر صرف نظر کند.

گروه نرم افزاری ماهور

به این ترتیب کاسمیرو چهار بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد. این چهار دیدار عبارتند از بازی مقابل فولام، نیوکاسل، برنتفورد و اورتون.

به گزارش روزنامه منچستر ایونینگ نیوز علت اینکه یونایتدها تصمیم گرفتند از فرجام‌خواهی خودداری کنند این است که باشگاه بعد از بررسی شواهد و مدارک به این نتیجه رسید که مدارک محکمه‌پسندی در اختیار ندارد که بتواند در تقاضای خود موفق شود.

 

محرومیت کاسمیرو البته تنها در لیگ برتر برقرار خواهد بود و او روز پنج‌شنبه در دیدار برگشت تیمش مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا می‌تواند به میدان برود.

 

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا