آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رم ۲-۰ رئال سوسیداد ؛ شاگردان مورینیو کار صعود را آسان کردند

آ.اس.رم امشب موفق شد میهمان خود رئال سوسیداد را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

آ.اس.رم امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان رئال سوسیداد بود. این دیدار از ساعت 21:15 در ورزشگاه المپیک شهر رم آغاز شد و با برتری دو بر صفر میزبان به پایان رسید.

 

شاگردان مورینیو که با برد یوونتوس روحیه خوبی گرفته بودند برای شکست دادن سوسیداد کار سختی نداشتند و در طول بازی کاملا برتری خود را به حریف دیکته کردند. آن‌ها در نیمه اول، بازی بسیاری خوبی در فاز تهاجمی انجام دادند. تامی آبراهام، لورنزو پلگرینی و پائولو دیبالا یک لحظه اجازه استراحت به مدافعان سوسیداد ندادند که حاصل آن یک گل بود.

میزبان در دقیقه 13 روی ارسال تامی آبراهام و ضربه تمام کننده استفان الشعراوی در تیر دو موفق به باز کردن دروازه حریف شد. سوسیداد بعد از این گل بازهم تحت تأثیر حملات حریف خیلی نتوانست برای جبران گل کار خاصی انجام دهد. حملات میهمان در این نیمه روی توانایی‌های فردی تاکفوسا کوبو طراحی شده بود که مدافعان رم به خوبی این بازیکن را متوقف کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

داستان نیمه اول در نیمه دوم هم تکرار شد و رم تیم برتر میدان بود. این تیم با در اختیار داشتن توپ و میدان از تک گل خود محافظت و در آخرین دقایق نیز به گل دوم رسید. این گل در دقیقه 87 روی ارسال کرنر پائولو دیبالا و ضربه سر تمام کننده ماراش کومبالا به ثمر رسید تا شاگردان مورینیو با رقم زدن برتری 2-0 کار آسانی برای صعود در بازی برگشت داشته باشند.

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا