آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونمایی رسمی از دستیاران «قلعه‌نویی» در تیم ملی؛ انتخاب‌های غیرمنتظره ژنرال

کادرفنی جدید تیم ملی فوتبال ایران رسماً معرفی شدند.

تیم ملی فوتبال ایران از امروز (یکشنبه) بیست‌وهشتم اسفندماه قرار است تمرینات خود را برای انجام 2 بازی دوستانه مقابل تیم‌های ملی روسیه و کنیا آغاز کند؛ مهم‌ترین تغییر رخ داده در تیم ملی نسبت به فیفادی قبلی، تغییر و تحولات در کادرفنی است که دیگر خبری از حضور کارلوس کی‌روش نیست و با تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال، هدایت تیم ملی در اختیار امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است و این سرمربی باتجربه از امروز کارش را در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌کند.

 

قلعه‌نویی برای برپایی اردوی تیم ملی از 32 بازیکن دعوت کرده که قرار است طی امروز و فردا این بازیکنان با حضور در مرکز ملی فوتبال، خود را به کادرفنی جدید تیم ملی معرفی کنند. بعد از اعلام فهرست تیم ملی همگان در انتظار رونمایی از دستیاران امیر قلعه‌نویی بودند که سرانجام ساعاتی مانده به آغاز اولین جلسه تمرینی تیم ملی، فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از کادرفنی جدید تیم ملی پرده‌برداری کرد.

 

از حضور «رحمان رضایی» تا 2 مربی لیگ برتری!

امیر قلعه‌نویی به شایعات رنگ واقعیت پاشید و در شرایطی که روز گذشته سعید الهویی به عنوان سرمربی گل‌گهر سیرجان انتخاب شد، این مربی جوان را همراه خود به تیم ملی برد تا در کسوت دستیار او را در کنار خود داشته باشد. در کنار الهویی، رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که در عرصه مربیگری چند تجربه کوتاه و البته ناموفق را دارد، به عنوان دیگر دستیار امیر قلعه‌نویی معرفی شده است. رضایی در دوران حضور قلعه‌نویی در تراکتور، در نقش مربی در کنار او حضور داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

فدراسیون فوتبال اعلام کرده دستیار اول خارجی سرمربی تیم ملی هم به دلیل زمان محدود از زمان پایان بازی‌های لیگ تا آغاز اردو، پس از این کمپ معرفی می‌شود و یک مربی ایرانی دیگر هم به کادر فعلی اضافه خواهد شد. در کنار این دستیاران، قرار است آلین دینکا مربی دروازه‌بانان تراکتور در قامت مربی دروازه‌بانان تیم ملی فعالیت کند و علی‌اصغر قربانعلی‌پور که در دوره دراگان اسکوچیچ هم مربی بدنساز تیم ملی بود، بار دیگر در این کسوت به تیم ملی بازگشته است. علی کمانگری هم قرار است در قامت آنالیزور در کنار تیم ملی باشد.

 

معارفه رسمی؛ عصر امروز در کمپ تیم ملی

قلعه‌نویی قرار است بعد از اتمام جلسه مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال، از ساعت 14 در نشستی با حضور اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کند تا به صورت رسمی او در قامت سرمربی جدید تیم ملی در ساختار مدیریتی فدراسیون معارفه شود و بعد از اتمام این جلسه، سرمربی جدید تیم ملی به زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی خواهد رفت تا اولین جلسه تمرینی را برگزار کند.

 

فدراسیون فوتبال با اعلام زمان برگزاری اولین جلسه تمرینی زیرنظر امیر قلعه‌نویی توضیح داده است: «تمرین امروز از ساعت ١۶:٣٠ در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد و حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در ١۵ دقیقه نخست این تمرین بلامانع است».

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا