آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرمربی چلسی به شوخی توضیح می دهد که چرا در کنفرانس مطبوعاتی دیر آمد

سرمربی چلسی به شوخی توضیح می دهد که چرا در کنفرانس مطبوعاتی دیر آمد:: من به تازگی از یک جلسه بحران بیرون آمده ام!”

گراهام پاتر با وجود گمانه زنی های مداوم در مورد آینده او در چلسی، روحیه خوبی داشت و در مورد حضور در یک “جلسه بحرانی” شوخی می کرد.

در حالی که بی نظمی در چلسی ادامه دارد و باشگاه دوران بدی را از آغاز سال جدید متحمل شده است، فشارها از بیرون بر گراهام پاتر سرمربی تیم همچنان ادامه دارد. با این حال، علیرغم فرم بسیار ضعیف آنها، پاتر از روحیه بالایی برخوردار بود هرچند که دیر به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود در آستانه آخر هفته رسید.

پاتر در توضیح تاخیر ورودش به شوخی گفت: ببخشید دیر آمدم… من تازه از جلسه بحران بیرون آمده ام! قبل از نشستن با یک پوزخند گرم روی صورتش.

چلسی با تنها یک پیروزی در سال 2023 و تنها یک گل زده در پنج بازی اخیر خود – تساوی 1-1 مقابل وستهم – در میان هجوم خریدهای جدید، به طور جدی در تلاش است تا خود را تطبیق دهد. پاتر در سپتامبر گذشته وظیفه هدایت تیم را از توماس توخل گرفت، اما از آن زمان به دنبال خرج کردن سنگین در ژانویه، به او وظیفه داده شد تا یک تیم اصلی پیروز را تشکیل دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

آنها در رده دهم لیگ برتر با 11 امتیاز نسبت به تاتنهام در رده چهارم قرار دارند و باید امتیاز کلی 1-0 را تغییر دهند تا با شکست در بازی رفت خارج از خانه، از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر بوروسیا دورتموند حذف نشوند.

شکل نگران کننده آنها منجر به درخواست های زیادی برای اخراج پاتر توسط حامیان به دلیل افزایش فشار شده است، در حالی که گزارشی در اوایل هفته ادعا می کرد که او بخشی از یک جلسه بحران با هیئت مدیره درباره آینده خود بوده است.

برای آبی ها که روز یکشنبه باید به مصاف رقبای لندنی اسپرز بروند، کار آسانی نیست. شکست در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر باعث می شود که آنها آخر هفته را با 14 امتیاز اختلاف نسبت به چهار تیم برتر به پایان برسانند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا