آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سزار آسپلیکوئتا، مدافع چلسی در بیمارستان بستری است

سزار آسپلیکوئتا،مدافع چلسی در بیمارستان بستری است اما هوشیار. او پس از برخورد ترسناک مقابل ساوتهمپتون به اکسیژن نیاز دارد.

چلسی کاپیتان سزار آسپلیکوئتا را در جریان بازی روز شنبه مقابل ساوتهمپتون به دلیل مصدومیت از ناحیه سر از دست داد و او اکنون تحت نظر پزشکان است.

صحنه‌های نگران‌کننده‌ای در جریان بازی چلسی مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر رخ داد، زیرا آسپلیکوئتا از ناحیه سر آسیب دید. مدافع در حالی که با سکو مارا توپ را به چالش می کشید، آسیب دید. بازی برای حداقل 10 دقیقه متوقف شد زیرا آزپیلیکوئتا تحت درمان کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت. به آزپیلیکوئتا اکسیژن داده شد اما در نهایت توانست برای طرفداران دست تکان دهد.

از آن زمان، مدیر گراهام پاتر، به‌روزرسانی‌ای را در مورد این بازیکن ارائه کرد و نشان داد که او هوشیار است و با همسرش در بیمارستان صحبت می‌کند.

پاتر به خبرنگاران گفت: “او در بیمارستان است.” “او هوشیار است و با همسرش صحبت می کند. امیدوارم که او در بهترین مکان باشد و ما در حال نظارت هستیم. او باید همه اقدامات احتیاطی را که اکنون لازم است انجام دهد.”

گروه نرم افزاری ماهور

چلسی در حالی که آسپلیکوئتا با برانکارد از زمین خارج شد، پیش از این 1-0 در رده آخر لیگ برتر شکست خورده بود، و مشاهده کاپیتان آنها در وضعیت نامناسبی باعث عصبانیت قابل مشاهده در بین بازیکنان آبی شد. چلسی و ساوتهمپتون در شبکه های اجتماعی برای این بازیکن آرزوی بهترین ها را کردند و منتظر اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت او بودند.

چلسی اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از ایمن بودن آسپلیکوئتا حتی قبل از بررسی احتمال بازگشت انجام خواهد داد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا