آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شان دایچ جایگزین لمپارد می شود

شان دایچ سرمربی اورتون را به عنوان سرمربی سابق برنلی معرفی کرد که وظیفه دارد اورتون را از سقوط نجات دهد.

بعد از اخراج فرانک لمپارد از این تیم که در رده نوزدهم جدول لیگ برترقرار دارد، شان دایک به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد.

دایچ با قراردادی دو سال و نیم به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد. او جانشین فرانک لمپارد شد که پس از باخت 2-0 مقابل وستهم که آنها را با تفاضل گل بالاتر از ساوتهمپتون در رده نوزدهم لیگ برتر قرار داد، راه خود را از اورتون جدا کرد.

پس از 10 سال سرمربیگری برنلی، دایچ در فصل گذشته در حالی که هشت بازی تا پایان بازی باقی مانده بود، اخراج شد. او باشگاه را در یک مبارزه تنگاتگ با سقوط احتمالی ترک کرد که البته در نهایت منجر به سقوط آنها در چمپیونشیپ شد. دایچ دوران خوبی را با این باشگاه سپری کرده بود، آنها را به پلی آف لیگ اروپا 2018-19 رساند و آنها را برای شش فصل متوالی در لیگ برتر نگه داشت.

“این یک افتخار است که سرمربی اورتون شدم. من و کارکنانم آماده و مشتاق کمک به بازگشت این باشگاه بزرگ به مسیر هستیم.” او به وب سایت رسمی باشگاه گفت. “من از هواداران پرشور اورتون و اینکه چقدر این باشگاه برای آنها ارزشمند است، می دانم. ما آماده کار هستیم و آماده ایم تا آنچه را که می خواهند به آنها بدهیم. این با عرق ریختن روی پیراهن، تلاش و بازگشت به برخی از اصول اولیه شروع می شود. چیزی که باشگاه فوتبال اورتون برای مدت طولانی روی آن ایستاده است.”

گروه نرم افزاری ماهور

اورتون دو سال سختی را پشت سر گذاشته است، از سقوط در اواخر فصل گذشته فرار کرده و تلاش می کند تا بر روی شتابی که باعث بقای آنها شده است، تلاش کند. آنها فقط سه بازی لیگ را در تمام فصل برده اند – کمترین تعداد گل در بخش – و رتبه دومین گل کمتر (15) را به ثمر رسانده اند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا