آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شبی که کمپانی حال حریفان منچسترسیتی را فهمید !

ونسان کمپانی، سرمربی برنلی و کاپیتان سابق منچسترسیتی ، در بازگشت به ورزشگاه خانگی سابقش با یک استقبال معکوس مواجه شد.

برنلی با ونسان کمپانی در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد. این تیم اما امشب در جام حذفی نتوانست اقتدار چمپیونشیپ را داشته باشد و با 6 گل مقابل منچسترسیتی تحقیر شد تا استقبالی افتضاح از کاپیتان سابق سیتزن‌ها را شاهد باشیم.

 

برنلی که تا مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بالا آمده بود، امشب در خانه منچسترسیتی به میدان رفت تا شانس خود، هر چند بسیار کم را برای صعود به جمع 4 تیم نهایی امتحان کند.

هم‌تیمی‌های سابق کمپانی در سیتی هم مثل هواداران، استقبال گرمی از او داشتند اما در زمین بازی شوخی نداشتند و 6 گل به تیم او زدند تا کاپیتان سابق سیتی حال حریفان این تیم را درک کند.

این یک تقابل ویژه برای سرمربی برنلی هم بود؛ ونسان کمپانی، کاپیتان سال‌های نه چندان دور منچسترسیتی در قامت سرمربی تیم رقیب در ورزشگاه اتحاد حضور یافته بود تا برای شکست دادن تیم شگفت‌انگیز پپ تلاش کند. او قبل از بازی حسابی مورد تشویق هواداران قرار گرفت تا خاطرات گذشته برایش زنده شود.

گروه نرم افزاری ماهور

کمپانی امشب شاگردانش را مقابل تیمی به میدان فرستاد که کاپیتانش بود و 4 بار با پیراهن آن فاتح لیگ برتر انگلیس شده است. او در این رویارویی نوستالژیک اما با یک استقبال معکوس مواجه شد؛ استقبالی که 6 گل در کیسه این مربی جوان قرار داد تا ماجراجویی کمپانی و شاگردانش در جام حذفی انگلیس در ایستگاه یک چهارم نهایی متوقف شود.

ونسان کمپانی، مدافع بازنشسته بلژیکی که اینک 36 سال سن دارد، سال 2008 به منچسترسیتی پیوست و تا سال 2019 در این تیم حضور داشت. او بعد از جدایی از سیتی راهی اندرلخت شد و سپس خیلی زود وارد عرصه مربیگری شد. او حالا در آستانه لیگ برتری کردن برنلی قرار دارد تا نشان دهد در شغل جدید هم تخصص بالایی دارد.

12 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا