آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

صدرنشین های لیگ‌های اروپایی: ناپولی مقتدرترین است

صدرنشین های لیگ‌های معتبر اروپایی این هفته هم نمایش خوبی را ارائه کردند تا یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

فاصله زیادی به پایان فصل جاری رقابت‌های باشگاهی در اروپا باقی نمانده و حساسیت‌ها هفته به هفته بیشتر می‌شود.

بسیاری از تیم‌ها به دنبال حفظ جایگاه‌شان در بین چهار تیم صدر جدول یا رسیدن به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند. بعضی دیگر هم برای فرار از سقوط رقابت می‌کنند اما جذاب‌ترین رقابت در صدر جدول در جریان است.

بارسلونا با پیروزی شب گذشته برابر اتلتیک بیلبائو در دیداری حساس و نفس‌گیر موفق شد فاصله‌اش با رئال مادرید را بار دیگر به 9 امتیاز برساند تا با خیالی آسوده آماده حضور در ال‌کلاسیکوی برگشت این فصل لالیگا شود که قرار است هفته آینده در نوکمپ برگزار شود.

آرسنال هم روز گذشته به مصاف فولام رفت و با سه گل برابر این تیم به پیروزی رسید تا پس از گذشت 27 هفته همچنان با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

بایرن مونیخ این هفته در دیداری پر گل و تماشایی با نتیجه 3-5 برابر آگزبورگ برنده شد و با توجه به تساوی این هفته دورتموند مقابل شالکه، آنها بالاخره از این حریف فاصله گرفتند و حالا با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند.

پاری سن ژرمن هم توانست این هفته ناکامی برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر برست به دست فراموشی بسپارد و فاصله 10 امتیازی در صدر جدول را حفظ کند.

در لیگ پرتغال هم این بنفیکاست که موفق شد با قدرت و اختلاف 9 امتیازی نسبت به تیم مهدی طارمی و یارانش در صدر جدول قرار بگیرد و به نظر نمی‌رسد که حاضر به ترک این جایگاه باشد.

اما جذاب‎‌ترین صدرنشینی این فصل متعلق به ناپولی است که حالا اختلاف امتیازش با اینتر در رده دوم جدول لیگ ایتالیا را به 18 امتیاز رسانده که شاید برای بسیاری باورنکردنی به نظر برسد. نمایش خیره‌کننده و انسجام تیمی آنها باعث شده که به قدرتمندترین صدرنشین فصل 23-2022 تا این جا تبدیل شوند.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا