آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

طعنه آگزبورگ به PSG: سه گل از شما جلوییم!

باشگاه آگزبورگ با انتشار توییتی نسبت به شکست برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد و به حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان طعنه زد.

آگزبورگ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 3-5 برابر این تیم شکست خورد .

این تیم در فاصله زمانی نسبتا کوتاهی در نیمه اول چهار گل دریافت کرد و با این که موفق شده بود گل اول بازی را به ثمر برساند و دو گل دیگر نیز وارد دروازه یان زومر کند، اما در نهایت به باخت برابر مدافع عنوان قهرمانی رضایت داد.

اما نکته جالب این بازی در شبکه‌های اجتماعی رخ داد. صفحه رسمی باشگاه آگزبورگ با انتشار تصویری هم از سه گلی که به بایرن زده بود ابراز خوشحالی کرد و هم نسبت به حذف پاری سن ژرمن برابر بایرن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتوانست دروازه بایرن را باز کند و آگزبورگ مدعی شد که آنها با سه گلی که به بایرن زدند، درعمل با سه گل از پاری سن ژرمن پیش هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

این توییت با استقبال بسیاری از کاربران شبکه‌‎های اجتماعی و همچنین هواداران این تیم روبرو شد تا بار دیگر مشخص شود که حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان برای بسیاری عجیب و دور از انتظار بوده است.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا