آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

طعنه اسطوره لیورپول به منچستریونایتد: عجب نتیجه شرم‌آوری!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از پیروزی پر گل تیمش برابر منچستریونایتد بسیار خوشحال است و آن را قدمی رو به جلو می‌داند.

لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با نتیجه باورنکردنی 0-7 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آنها در نیمه اول تنها یک گل در دقایق پایانی بازی به ثمر رساندند اما شش گل این تیم در نیمه دوم باعث شد که شیرازه یونایتد از هم بپاشد و نتواند هیچ کاری در آنفیلد از پیش ببرد.

سه امتیاز این بازی باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ به جایگاه پنجم جدول رده‌بندی برسند و تنها سه امتیاز با تاتنهام که در حال حاضر در رده چهارم ایستاده فاصله داشته باشند و این در حالی است که آنها یک بازی عقب افتاده هم دارند.

کاراگر پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت گفت: «منچستریونایتد در نیمه دوم خیلی بد و لیورپول خیلی خوب بود. آنها طوری بازی کردند که انگار بار دیگر به چند سال قبل برگشته‌اند. تمام بازیکنان یونایتد شوکه شده بودند. وقتی شما چنین نمایشی از لیورپول می‌بینید، با خودتان فکر می‌کنید پس چطور در طول فصل تا این حد بد عمل کردند.»

او با ابراز خوشحالی از وضعیت لیورپول اضافه کرد:« این نتیجه شرم‌آوری برای یونایتد است. وقتی شما با شش یا هفت گل شکست می‌خورید، خاطره‌تان تا همیشه در تاریخ خواهد ماند. این پیروزی گام بزرگی برای لیورپول در مسیر رسیدن به جمع چهار تیم صدر جدول است. حضور در جمع چهار تیم می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. بازی هفته آینده در خانه بورنموث آسان نیست و این تیم هفته سختی را در پیش دارد.»

گروه نرم افزاری ماهور
4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا