آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فاتی : از منچستریونایتد نمی‌ترسیم و صعودمان را قطعی می دانیم

آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی جوان بارسلونا، می‌گوید بازیکنان این تیم از همین حالا خود را در مرحله بعدی لیگ اروپا می‌بینند و هیچ ترسی از منچستریونایتد ندارند.

آنسو فاتی که زمانی پدیده بارسلونا به حساب می‌آمد و انتظار می‌رفت به یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال تبدیل شود مدتی است نه تنها درخشش سابق را ندارد، بلکه با انتقادهای زیادی از طرف هواداران بلوگرانا مواجه شده است.

 

اما این ملی‌پوش اسپانیایی امروز پیامی علنی برای هواداران بارسا و همچنین مدیران باشگاه ارسال کرد و گفت هدفش این است که سال‌های سال پیراهن بلوگرانا را به تن کند و بازیکن این تیم باشد. او گفت مصمم است اعتمادی که زمانی هواداران بارسا به او داشتند را دوباره احیا کند. فاتی درباره دیدار حساس روز پنج‌شنبه تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا در اولدترافورد صحبت کرده و گفت بلوگرانا از همین حالا خود را در مرحله بعدی می‌بیند.

فاتی تا سال 2027 با بارسا قرارداد دارد و می‌گوید اگر به او کمی فرصت داده شود خودش را به همه ثابت خواهد کرد. او در یک مصاحبه گفت: “من تا چهار سال دیگر قرارد دارم و امیدوارم سال‌های سال بعد از آن هم بازیکن بارسا باشم. بله هدفم این است که سال‌های زیادی پیراهن این تیم را به تن کنم”.

گروه نرم افزاری ماهور

ستاره اسپانیایی بارسا که در دیدار دیشب این تیم مقابل کادیز از ابتدا به میدان رفت و در دقیقه 86 تعویض شد، خطاب به هواداران بارسا گفت دوباره اعتمادشان را به دست خواهد آورد. فاتی گفت: “از کسانی که همچنان به من اعتماد دارند تشکر می‌کنم و سخت‌تر از همیشه تلاش خواهم کرد تا اعتماد کسانی را که حالا به من بی‌اعتماد شده‌اند دوباره به دست بیاورم”.

 

بعد از پیروزی دیشب مقابل کادیز، چالش بعدی بارسا روز پنج‌شنبه در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد خواهد بود. بارسا در دور رفت در خانه خود با این تیم به تساوی 2-2 رسید و حالا با هدف صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا به خانه شیاطین سرخ می‌رود. فاتی درباره این دیدار مهم گفت: “ما در حالی به منچستر می‌رویم که در ذهنمان احساس می‌کنیم از همین حالا در مرحله بعد هستیم. ما بارسا هستیم و به هیچ وجه نباید از هیچ تیمی بترسیم”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا