آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فرد معتقد است که منچستریونایتد مدعی قهرمانی در این فصل لیگ برتر است

فرد ستاره منچستریونایتد به آرسنال و من سیتی اخطار قهرمانی لیگ برتر را صادر کرد.

فرد معتقد است که منچستریونایتد مدعی قهرمانی در این فصل لیگ برتر است، زیرا آنها پس از پیروزی یکشنبه کارابائو در جام حذفی، به دنبال یک چهار گانه غیر محتمل هستند.

یونایتد در ومبلی با نتیجه 2-0 نیوکاسل را شکست داد تا اولین جام خود را در دوران اریک تن هاخ به دست آورد. همچنین این اولین نقره فرد از زمان پیوستن به باشگاه تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2018 بود و او مشتاق کسب بیشتر است.

در صحبت با TNT برزیل، هافبک گفت: “ما می دانیم که آرسنال و [منچستر] سیتی تیم های بزرگی هستند، اما ما امکانات خود را برای مبارزه برای آن [لیگ برتر] داریم. شتاب ما بسیار خوب است، پس چرا که نه. سه مسابقه باقی مانده است و برای هر کدام خواهیم جنگید.

ما امروز بسیار خوشحالیم، این پنجمین فصل من در اینجاست و این عنوان برای من و باشگاه برای بازگشت به اوج اهمیت زیادی دارد. ما هنوز در این فصل باید برای خیلی چیزها بجنگیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

یونایتد زمان زیادی برای جشن گرفتن اولین جام خود در شش سال گذشته ندارد. آنها همچنان در سه جبهه دیگر در این فصل رقابت می کنند، با تساوی دور پنجم جام حذفی مقابل وستهم و سپس سفر به آنفیلد در لیگ. به لطف شگفتی‌های تن هاخ – که تیمی را که فصل گذشته را بد به پایان رساند،تقویت کرد – صحبت از یک چهارگانه غیرمحتمل شده است، اگرچه یونایتد هنوز 8 امتیاز با آرسنال، صدرنشین لیگ برتر فاصله دارد.

آنها چهارشنبه شب در پنجمین دور جام حذفی از وستهام میزبانی می کنند، پیش از یک بازی بزرگ در لیگ برتر در خارج از خانه مقابل لیورپول در آخر هفته.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا