آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فلیک : مولر را فعلا به تیم ملی دعوت نمی کنم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد توماس مولر به مانشافت دعوت نخواهد شد. در نتیجه ستاره کهنه‌‌کار بایرن مونیخ دو بازی آینده تیم ملی کشورش در فیفا دِی فروردین را از دست خواهد داد.

توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ، که 121 بازی ملی در کارنامه دارد در جام جهانی قطر از جمله بازیکنان تیمی بود که با حذف غیرمنتظره و زودهنگام از مرحله گروهی رقابت‌ها با انتقادهای شدید و بی‌رحمانه در این کشور مواجه شدند.

 

توماس مولر بعد از حذف آلمان از جام جهانی در مصاحبه‌ خود به شکلی صحبت کرد که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان خداحافظی او از تیم ملی یاد کردند اما مولر این ادعاها را تکذیب کرد و گفت فعلا قصد خداحافظی از مانشافت را ندارد.

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان، اما امروز به صراحت اعلام کرد که مولر 33 ساله به تیم ملی دعوت نخواهد شد و در نتیجه او دست کم در دو بازی پیش روی آلمان در فیفا دِی فروردین ماه حضور نخواهد داشت.

سرمربی مانشافت که با نشریه آلمانی کیکر صحبت می‌کرد گفت: “من درباره دعوت شدن به تیم ملی با توماس مولر صحبت کرده‌ام. می‌خواهم در تیم ملی به بازیکنان جوان‌تر فرصت بدهم. ولی البته معنای حرفم این نیست که توماس در رقابت‌های یورو 2024 نقشی نخواهد داشت. اما فعلا او را به تیم ملی دعوت نمی‌کنم.”

گروه نرم افزاری ماهور

این در حالی است که فلیک چند روز پیش در مصاحبه‌ای با زود دویچه تسایتنگ درباره مولر صحبت‌هایی مطرح کرده بود که ستایش‌آمیز به نظر می‌رسید. فلیک گفته بود: “چرا باید روی بازیکنی مثل مولر درهای تیم ملی را برای همیشه ببندم؟ به اهمیت این روزهای او در بایرن نگاه کنید. توماس دوباره بازیکن مهمی شده و من برایش واقعا خوشحالم.”

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا