آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فوری : جواد نکونام از هدایت فولاد استعفا داد!

جواد نکونام بعد از پیروزی فولاد مقابل الفیصلی عربستان از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داد.

درست دقایقی بعد از پیروزی شیرین فولاد مقابل الفیصلی عربستان، شوکه کننده‌ترین خبر نه تنها به گوش هواداران فولاد، بلکه به گوش کلیه فوتبال‌دوستان ایرانی رسید؛ جواد نکونام از سمت مربیگری فولاد استعفا داد!

 

خبری بهت‌آور آن هم درست زمانی که فولاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و روز پنجشنبه باید مقابل حریف بعدی خود بازی کند.

 

اما جواد نکونام آن‌طور که خودش اعلام کرده به علت وجود مشکلات از سمتش در فولاد استعفا داده است. او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با الفیصلی گفت: من آدم حرفه‌ای هستم و زندگی و وقتم را برای فوتبال و فولاد می‌گذارم، اینجا شاید درست نباشد اما این آخرین بازی من برای فولاد خوزستان بود. دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. شرایط سختی در یک ماه گذشته برای من به وجود آمد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. خودم، خانواده‌ام، شخصیتم و احترام برای بازیکنانم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم.

گروه نرم افزاری ماهور

این اتفاق در حالی رخ داده است که، پیش از اعزام کاروان فولاد به مسابقات آسیایی، جواد نکونام در کنفرانس‌های مختلف خود نسبت به وجود برخی مشکلات در این باشگاه خوزستانی انتقادی وارد کرده بود. شاید مهم‌ترین مشکل او نیز عدم جذب بازیکنان مورد نظرش برای حضور موفق در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

 

هر چه هست، باید منتظر ماند و دید، واکنش مدیران باشگاه و کارخانه فولاد نسبت به استعفای جواد نکونام در این زمان حساس چه خواهد بود. چرا که آن‌ها فردا حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خواهند شناخت و روز پنجشنبه مقابل آن قرار خواهند گرفت.

 

وی در ادامه گفت: این آخرین باری بود که من روی نیمکت فولاد نشستم و بازی بعدی مقابل هر تیمی باشد روی نیمکت نیستم. من با افتخاراتی که به دست آوردم، ۲ بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ۲ جام برای تیمم است که باعث می‌شود بازیکنانم لایق احترام بیشتری باشند. به خاطر اینکه این احترام در یک ماه گذشته رعایت نشد این آخرین بازی من روی نیمکت فولاد بود. در بازی بعد من روی نیمکت نیستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا