داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فولارین بالوگون ممکن است به آرسنال بازگردد

رئیس باشگاه ریمز می گوید، فولارین بالوگون، بازیکن قرضی آرسنال که واجد شرایط USMNT است، حتی اگر به توپچی ها برنگردد، به یک “باشگاه بسیار بزرگ” خواهد پیوست.

فولارین بالوگون، مهاجم تیم ملی فوتبال ریمز، که واجد شرایط حضور در انگلیس، نیجریه و تیم ملی مردان ایالات متحده است، تابستان امسال به یک “باشگاه بسیار بزرگ” خواهد پیوست.

انتظار می رود بالوگون ریمز را ترک کند و مهاجم خوش فرم ممکن است به آرسنال بازگردد.

ژان پیر کایلو، رئیس رمز اذعان داشت که باشگاه او احتمالاً نمی تواند بالوگون را پس از فصل 2022-23 حفظ کند، حتی اگر آنها دوست داشته باشند که  او را بازگردانند. کایلو گفت که فرم او (15 گل در 23 بازی لیگ 1) برای تیم میانی جدول خیلی خوب است، و او انتظار دارد که بازیکن تابستان امسال به تیم های بالاتری برود.

“من فکر می کنم [عضویت دائم او] غیرممکن است. قواعد بازی واضح است: اینجا پسرانی هستند که وقتی به ما می‌پیوندند، می‌دانند که اینجا هستند تا پیشرفت کنند و این یک قدم برای آنهاست. بنابراین حتی اگر من برای او تصمیم نگیرم، یا فولارین به باشگاه خود باز می گردد تا شانس خود را داشته باشد، او قرضی می شود یا به یک باشگاه بسیار بزرگ منتقل می شود.”

گروه نرم افزاری ماهور

او بازیکنی است که باید از این هم بالاتر برود. بنابراین بدیهی است که از او می‌پرسیم که آیا اینجا و در باشگاهش احساس خوبی دارد یا خیر، اما فکر می‌کنم اکنون او باید یک قدم بالاتر بردارد. ما در حال حاضر روی زندگی پس از بالوگون کار می کنیم، روزی که او باشگاه ما را ترک خواهد کرد. اما اگر او و باشگاه برای یک سال دیگر در ریمز باز باشند، ما هر کاری را انجام خواهیم داد تا این اتفاق بیفتد.”

به نظر می رسد که این بازیکن 21 ساله انتقال از یک بازیکن آینده دار به یک ستاره تیم اصلی را کامل کرده است، اما آرسنال در حال حاضر گروه زیادی از مهاجمان دارد و ممکن است فضای کافی برای استقبال از بازگشت او به جمع نداشته باشد. آنها ممکن است تصمیم نهایی را با قرض دادن مجدد او به تعویق بیندازند، یا می توانند او را بفروشند تا برای تقویت هافبک پول جمع آوری کنند.

تصمیمی در مورد وفاداری بین المللی او ممکن است در سال آینده گرفته شود و بازی عالی او در ریمز احتمالاً به معنای فشار قوی انگلیس برای انتخاب سه شیرها خواهد بود. با این حال، USMNT و نیجریه می توانند زمان و فضای بیشتری برای بازی کردن ارائه دهند، حتی اگر در مسابقات بین المللی اخیر عملکرد خوبی نداشته باشند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا