آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قرعه کشی لیگ قهرمانان ؛ منچسترسیتی – بایرن مونیخ ، نبرد غول ها ؛ ضربدر های بزرگ !

از بین بایرن مونیخ و منچسترسیتی ، چلسی و رئال مادرید یکی به نیمه‌نهایی نخواهد رسید. نبرد ایتالیایی‌ها (میلان- ناپولی) هم فوق‌العاده جالب است.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که بدون شک مهمترین دیدار این مرحله، تقابل میان بایرن مونیخ و منچسترسیتی خواهد بود. دو تیمی که مدعیان قهرمانی به شمار می روند و حالا باید شاهد حذف یکی از آنها پیش از برگزاری دور نیمه نهایی باشیم.

 

مراسم قرعه کشی امروز در نیون سوئیس برگزار شد. نخستین قرعه ای که از گوی خارج شد، رئال مادرید بود که مشخص شد این تیمی باید به مصاف چلسی برود. پس از آن نیز ابتدا نام اینتر و سپس بنفیکا از گوی ها خارج شدند. اما مهمترین تقابل این مرحله، جدال میان منچسترسیتی و بایرن مونیخ است و سرانجام در دیدار چهارم نیز باید تیم های ایتالیایی میلان و ناپولی به مصاف هم بروند.

 

در مرحله نیمه نهایی نیز برنده دیدار اینترمیلان و بنفیکا باید به مصاف برنده جدال میلان و ناپولی برود. در سمت مقابل نیز از میان رئال مادرید و چلسی تیمی که برنده از زمین خارج شود باید با برنده نبرد بایرن مونیخ و منچسترسیتی روبرو شود. برندگان نیز در دیدار فینال که در استانبول برگزار می شود، با هم دیدار خواهند کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مسابقات در مرحله یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) با یک فشردگی یک هفته‌ای برگزار می‌شود؛ جایی که با حذف چهار تیم، ممکن است مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هم رخ بنمایاند.
در سال 2021، چلسی با شکست رئال مادرید تا فینال رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
در سال 2022 رئال مادرید با غلبه بر آبی های لندن، در نهایت قهرمان شد.
آیا برای سومین سال پیاپی، برنده جدال چلسی و رئال مادرید قهرمان خواهد شد؟

منچسترسیتی برای اولین بار از فصل 15-2014 به مصاف بایرن مونیخ می رود.

 

این شب برای هواداران سیتی خاطره انگیز بود زیرا در دقیقه 92، سرخیو آگوئرو هت تریک خود را تکمیل کرد تا سیتیزن ها به لطف درخشش این آرژانتینی و در برابر گل های ژابی آلونسو و روبرتو لواندوفسکی برای بایرن ، به یک پیروزی دیرهنگام دست یابند.

پس از ترک بایرن در سال 2016، حالا پپ گواردیولا با منچسترسیتی برای نخستین بار با تیم سابقش روبرو می شود.

گری لینه کر نیز واکنش جالبی به بازی بایرن و سیتی داشت. به نظر می رسد او برای برگزاری این دیدار لحظه شماری می کند.

 

جیمی کرگر با انتشار توییتی نوشت که دوست دارد ناپولی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود .

تصویر فانی که از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده است. تیم های مدعی در یک سمت جدول که از میان رئال مادرید، چلسی، بایرن مونیخ و منچسترسیتی یک تیم راهی دیدار فینال می شود و از بین میلان، ناپولی، اینتر و بنفیکا نیز دیگر فینالیست این پیکارها مشخص خواهد شد.

12 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا