آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لاپورتا: اجازه نمی‌دهم کسی نام بارسا و تاریخ آن را لکه‌دار کند/ آقای تباس مهمانی تمام شد!

رئیس باشگاه بارسلونا واکنش تندی به اظهارات اخیر رئیس سازمان لالیگای اسپانیا در پرونده نگریرا نشان داد.

خوان لاپورتا بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در ورزشگاه نوکمپ در واکنش به اظهارات اخیر خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا که گفته بود در صورت اثبات اتهامات بارسا در پرونده پرداخت 1.5 میلیون یورو از سوی مدیران سابق این باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا بین سال‌های 2016 تا 2018، لاپورتا باید استعفا کند، گفت: خاویر تباس هر روز در رسانه‌ها ظاهر می‌شود تا در مورد ما (باشگاه بارسلونا) صحبت کند. او باید سرجایش بنشیند و در اموری که به او مربوط نیست دخالت نکند. هر کسی که تلاش کند نام بارسا را تحقیر کند، پاسخ قاطعانه‌ای دریافت خواهد کرد.

 

وی افزود: تباس یک بار دیگر نقابش را برداشت و ضدبارسلونایی بودن خود را نشان داد. او (در سال 2005) نمی‌خواست لیونل مسی در بارسا بماند و حالا دیروز در مورد استعفای من صحبت کرده است. تباس از من می‌خواهد استعفا بدهم، اما من این کار را نخواهم کرد، چون نمی‌خواهم خوشحال شود. او پشت کمپینی است که علیه باشگاه بارسلونا و من به راه افتاده است. او هنوز ما را به خاطر «نه» گفتن ما به قرارداد CVC (شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده اما رئال مادرید و بارسلونا آماده همکاری در این زمینه نیستند) و حضورمان در سوپرلیگ اروپا نبخشیده است. تباس از ما می‌خواست قرارداد CVC را که خودش اجرا می‌کند، امضا کنیم اما خوشبختانه ما قراردادهای بهتری امضا کردیم.

رئیس باشگاه بارسلونا تصریح کرد: من به‌عنوان رئیس باشگاه این اطمینان را می‌دهم که اجازه نمی‌دهم کسی نام بارسا و تاریخ آن را لکه‌دار کند. تباس با بازگشت من به صندلی ریاست باشگاه بارسلونا متوجه شد که نمی‌تواند مثل گذشته بارسا را از راه دور کنترل کند. آقای تباس میهمانی تمام شد! ما یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهیم کرد تا اطلاعاتی را که در مورد پرونده نگریرا (خوسه ماریا انریکس نگریرا رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا) داریم، توضیح بدهیم. تحقیقات داخلی اکنون در حال انجام است. آنچه می‌توانم بگویم این است که در اولین دوره ریاست من بر باشگاه، فاکتورها برای خدمات معتبر با مستندات ویدئویی و مستند پرداخت می‌شد. مطبوعات اسنادی را در بحبوحه تحقیقات مالیاتی منتشر کردند، اما مردم باید بدانند که این تحقیقات علیه بارسا نیست.

 

گروه نرم افزاری ماهور

سازمان لیگ اسپانیا از نظر حقوقی و طبق قوانین فوتبال اسپانیا امکان بررسی پرونده باشگاه بارسلونا در ماجرای نگریرا را ندارد. تباس که از زمان شکل‌گیری پروژه سوپرلیگ اروپا (بارسلونا یکی از سه‌ تیمی است که هنوز حاضر به خروج از این پروژه نشده) با رئیس بارسایی‌ها جنگی سرد را آغاز کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا