آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لواندوفسکی : باید به لیگ قهرمانان فصل بعد فکر کنیم

رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که این تیم باید از شکست برابر یونایتد و حذف از لیگ اروپا عبور کند.

بارسلونا شب گذشته در بازی برگشت مرحله پلی آف رقابت‎های لیگ اروپا در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان ژاوی خیلی زود با گل دقیقه 18 لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتادند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و گل فرد در ابتدای نیمه دوم و آنتونی در حالی که 17 دقیقه تا پایان زمان قانونی مسابقه وقت باقی مانده بود باعث شده که آنها در این دیدار شکست بخورند.

با توجه به این که بازی رفت با نتیجه 2-2 مساوی در نوکمپ به پایان رسیده بود، این شکست به معنای حذف آنها از رقابت‌های لیگ اروپا بود.

لواندوفسکی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« حالا ما باید تمام تمرکزمان را روی رقابت‌های لالیگا و جام حذفی بگذاریم. باید از همین حالا به لیگ قهرمانان فصل آینده فکر کنیم تا بتوانیم قدرتمندتر برگردیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

این مهاجم لهستانی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ژاوی روی نیمکت بارسا گفت:« ما همگی با تمام وجود به ژاوی اطمینان داریم. پیشرفت‌هایی در تیم صورت گرفته که کاملا مشهود است. او از اعتماد کامل ما روی نیمکت بارسا برخوردار است.»

بارسا در حال حاضر در رقابت‌های لالیگا با 8 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین است و در کوپا دل ری در مرحله نیمه نهایی پنجشنبه هفته آینده در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو باید به مصاف رئال مادرید برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا