آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

لیدز یکی از بهترین رختکن‌ها را دارد!

لیدز با برد از رتبه سوم جدول خارج می شود.

اولین گل جونیور فیرپو در لیگ برتر برای کسب هر سه امتیاز لیدز در برابر ساوتهمپتون کافی بود و شروعی پیروزمندانه به جاوی گراسیا داد.

جاوی گراسیا به عنوان سرمربی لیدز شروعی عالی داشت زیرا ضربه دیرهنگام فیرپو باعث شد که آنها در مقابل ساوتهمپتون ضعیف از خط خارج شوند، که اولین بازی خود را از زمانی که روبن سلز به صورت تمام وقت نقش مدیریتی خود را واگذار کرد، شکست خورد. پایان رام فیرپو به نوعی زیر نظر گاوین بازونو در دروازه ساوتهمپتون فشرده شد و الند رود را با خوشحالی به آتش کشید و آنها از منطقه سقوط به ضرر اورتون و بورنموث خارج شدند.

مدافع چپ پس از پیروزی در صحبت با اسکای اسپورت گفت: “احتمالا این [بزرگترین هدف دوران حرفه ای من است]. در شرایطی که اکنون در آن قرار داریم، ما لیاقت این را نداریم اما من یک گل دریافت کردم. ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. فکر می کردیم می تواند مانند بازی های دیگر باشد که در آن موقعیت ایجاد کنیم، گل نزنیم و سپس تیم دیگر یک بار گل بزند. ما بازی را واقعاً خوب مدیریت کردیم. یکی از سخت ترین زمان ها بوده است. در دوران حرفه ای من، اما لیدز یکی از بهترین رختکن هایی را داریم که دیده ام و شایسته برد هستیم.”

نمی توان گفت که گل فیرپو چقدر می تواند در پایان فصل مهم باشد. هنوز هم با پنج امتیاز جدا از ساوتهمپتون در انتهای جدول و وستهم در رده شانزدهم، در پای جدول لیگ برتر بسیار فشرده است.

گروه نرم افزاری ماهور

نبرد آنها برای بقا در لیگ برتر ادامه دارد و احتمالاً به پایان خواهد رسید. لیدز شنبه آینده بازی سختی در خارج از خانه مقابل چلسی دارد، اما به دلیل فرم اخیر آبی ها، ممکن است به دنبال چیزی باشد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا