آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لیساندرو مارتینز و سوژه ای که برای سر به سر گذاشتن با ووت وخهورست دارد

لیساندرو مارتینز اعتراف کرد که پس از درگیری مهاجم هلندی با لیونل مسی در جام جهانی، ووت وخهورست، هم تیمی خود در منچستریونایتد را مسخره کرده است.

لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد فاش کرد که به خاطر اختلافش با لیونل مسی در جام جهانی، ووت وخهورست، هم تیمی اش را مسخره کرده است.

آرژانتین برنده نهایی پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل هلند در یک چهارم نهایی آتشین به نیمه نهایی صعود کرد. در آن مسابقه، مارتینز، مدافع میانی آرژانتین به مصاف هم تیمی آینده خود در یونایتد، وخهورست، که با کاپیتان آرژانتین مسی درگیر شده بود، رفت. مارتینز از آن زمان اعتراف کرده است که اغلب وخهورست را به خاطر رقابتش با مسی دست می اندازد.

“من دوست داشتم مسی را اینقدر برانگیخته [در مقابل هلند] ببینم!” مارتینز به TyC گفت. “اینجا ما دائماً  سربه سر همدیگر می گذاریم، [وخهورست] خوب می‌پذیرد… من به او می‌گویم صبح بخیر، احمق خان، به او می‌گویم “احمق خان”. پسر خوبی است، حال و هوای خوبی داریم با هم.”

وخهورست از زمان پیوستن به یونایتد در ژانویه، هر بازی را برای یونایتد آغاز کرده است و ثابت کرده است که علیرغم اینکه هنوز هدف باشگاه جدیدش را پیدا نکرده است، او بخشی حیاتی از برنامه های اریک تن هاخ در این کمپین را تشکیل می دهد. جدا از یک دوره استراحت پس از موفقیت های  خود در جام جهانی، مارتینز همچنین در خط دفاعی یونایتد نقش آفرینی کرده است، زیرا مردان تن هاخ همچنان یکی از خوش فرم ترین تیم های کشور هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

هر دو مارتینز و وخهورست انتظار دارند که در یونایتد حضور داشته باشند، زمانی که روز یکشنبه به آنفیلد سفر کنند تا در یک مسابقه حساس در لیگ برتر به مصاف رقبای لیورپول بروند.

منبع:www.goal.com

1 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا