آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مارسل سابیتزر به صورت قرضی به شیاطین سرخ پیوست

مارسل سابیتزر برای اولین بار با پیراهن منچستریونایتد به تصویر کشیده شد و این بازیکن اتریشی بهترین برداشت خود از اریک کانتونا را به نمایش گذاشت.این بازیکن اتریشی به صورت قرضی به شیاطین سرخ پیوست.

یونایتد، با توجه به اینکه کریستین اریکسن به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به مدت سه ماه از میادین دور بود، اقدام کرد تا سابیتزر، ملی پوش اتریش را با قراردادی قرضی کوتاه مدت در روز مهلت نقل و انتقالات به خدمت بگیرد. انتقال از بایرن مونیخ با شروع به بسته شدن پنجره ژانویه انجام شد و هافبک 28 ساله اکنون به دنبال ادامه راه درخشان در اولدترافورد است – ستاره سابق فرانسوی کانتونا به وضوح منبع الهام برای او بود.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد در مورد آوردن مارسل سابیتزر گفته است: “من مدت زیادی است که این بازیکن را از سالزبورگ می شناسم. به خصوص از [RB] لایپزیگ. او عملکرد فوق العاده ای داشت، بنابراین من انتظار دارم که او همین کار را در اینجا نیز انجام دهد. من فکر می کنم او نگرش عالی دارد. او در سن مناسبی است و من مطمئن هستم که این فرصت به او انگیزه زیادی خواهد داد و عملکرد قوی برای ما خواهد داشت.»

با توجه به اینکه اریکسن، دانی ون دی بیک و اسکات مک تومینای همگی در حال حاضر در دسترس یونایتد نیستند، سابیتزر امیدوار است که اولین بازی فوری شیاطین سرخ را در دیدار خانگی در لیگ برتر با کریستال پالاس در روز شنبه انجام دهد. تایید شده است که این اتریشی پیراهن شماره 15 را در اولدترافورد به تن خواهد کرد – پیراهنی که قبلا توسط افرادی مانند دیوید بکهام، پل اسکولز و نمانیا ویدیچ پوشیده شده بود.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا