آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مارکینیوش : وقتش رسیده دهان‌مان را ببندیم!

مارکینیوش کاپیتان پاری سن ژرمن، از عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر به هیچ وجه راضی نیست.

پاری‌سن‌ژرمن با قبول شکست 1-2 در دیدار شب گذشته برابر مارسی در مرحله یک هشتم جام حذفی از دور این مسابقات کنار رفت.

شاگردان کریستوف گالتیه در حالی در این بازی شکست خورد که روز شنبه باید در دیگر دیدار حساس این چند هفته به مصاف موناکو برود و سه‌شنبه هفته آینده هم بازی رفت برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را در پیش دارد.

مارکینیوش پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«مشخصا نبود بسیاری از عوامل در عملکرد ما به چشم می‌خورد. وقتش رسیده که دهان‌مان را ببندیم، به تلاش بیشتر ادامه دهیم و پیش برویم. می‌دانیم که اگر به دنبال کسب نتایج خوب در این فصل هستیم باید بسیار بهتر باشیم. باید سازماندهی بهتری داشته باشیم و بهتر بازی کنیم. مارسی امشب کاملا متعهدانه بازی کرد و این ما هستیم که باید به کار و تلاش ادامه دهیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره اهمیت بازی برابر بایرن اظهار داشت:«صحبت کردن درباره یک بازی دیگر در حال حاضر بی‌معنی است. زمانی بوده که ما در تمامی دیدارها و رقابت‌های داخلی پیروز بودیم اما به لیگ قهرمانان رفتیم و شکست خوردیم. می‌دانیم که هر بازی داستان خاص خودش را دارد. الان در دوران اوج نیستیم اما باید آرام باشیم. همه ناراحت و عصبانی هستیم. پیش از این بارها برنده شدیم اما باید چطور باختن را هم بلد باشیم و همچنان تلاش کنیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا