آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

متئو کواچیچ ستاره چلسی در مورد بازی کنار لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو صحبت کرد

متئو کواچیچ ستاره چلسی در مورد “قهرمان کرواسی” لوکا مودریچ، بازی با رهبر نهایی کریستیانو رونالدو و آن گل به لیورپول صحبت می کند.

متئو کواچیچ از چلسی فاش می کند که بازی در کنار لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو چگونه است و درباره فریاد زدن خود در برابر لیورپول توضیح می دهد.

کواچیچ از اولین بازی ملی بزرگسالان خود با کرواسی در سال 2013، در کنار مودریچ در یکی از قدرتمندترین ترین همکاری های میانی فوتبال بین المللی حضور داشته است.

این زوج در سال 2015 زمانی که کواچیچ از اینتر جدا شد در رئال مادرید هم تیمی شدند و بازیکن فعلی چلسی  گفت که چگونه رابطه او با این بازیساز کهنه کار شکوفا شده است.

کواچیچ گفت: رابطه من با همه بازیکنان شگفت انگیز است، به خصوص با لوکا [مودریچ]. او در دوران کودکی من بت من بود و بعد از آن که به مادرید آمدم، واضح است که ما بیشتر با هم ارتباط برقرار کردیم و اکنون این دوستی را به اشتراک می‌گذاریم. داشتن یک بازیکن بزرگ و شخص بزرگ به عنوان یک دوست شگفت‌انگیز است. او تأثیر زیادی دارد [ با من].”

گروه نرم افزاری ماهور

وقتی از کواچیچ در مورد توصیه خاصی که مودریچ به او داده بود سؤال شد، پاسخ داد: “تعداد زیادی وجود داشت، اما اگر لازم باشد یکی را انتخاب کنم، زمانی است که شما خوب بازی می کنید، زیاد مغرور نباشید، و زمانی که شما” خیلی خوب بازی نمی کنی، اعتماد به نفس داشته باش. همیشه سرت را بالا داشته باش و بهترین کار را در زمین انجام بده.”

البته این فقط مودریچ نبود که در آن تیم معروف مادریدی ظاهر شد.

کواچیچ در کنار تعدادی از ستارگان جهان، با کریستیانو رونالدو مستبد هم بازی می‌کرد، که احساس می‌کند در هدایت او در داخل و خارج از زمین کمک کرده است.

هافبک چلسی هنگام صحبت اعتراف کرد: “من فقط 21 سال داشتم و بازیکنان بزرگی در آن حضور داشتند، اما در ابتدا کمی عصبی بودم. تمرینات سخت، سخت، سخت و همیشه رقابت بود.” وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، داشتن چنین بازیکنان بزرگی در اطرافم بسیار لذت بخش بود و چیزهای زیادی یاد گرفتم.”

“من چیزهای زیادی یاد گرفتم و شخصیت های بزرگ زیادی وجود دارد. البته، با رابطه من با لوکا بی نظیر بود، او یکی از رهبران آنجا بود و پس از آن شما رونالدو را در مقابل خود داشتم. او در داخل و خارج از زمین یک رهبر بود. ”

کواچیچ که اکنون 28 سال سن دارد و با انبوهی از تجربه، به یکی از مهم ترین هافبک های چلسی تبدیل شده است.

این بازیکن کروات در کنار یک لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپرکاپ یوفا، گل فصل فصل 2021-2022 را به خاطر والی جسورانه خود مقابل لیورپول به دست آورد.

کواچیچ گفت که او آن را “زیباترین” ضربه ای می داند که تا به حال به ثمر رسانده است.

او گفت: “گل مقابل لیورپول شگفت انگیز بود و فقط غریزه بود.” “من دیدم که توپ از هوا می آید و بعد مطمئن نبودم که آن را کنترل کنم یا شوت کنم. معمولاً آن را کنترل می کنم و این بار به لطف خدا آن را شوت می کنم و توپ وارد می شود. بنابراین فکر می کنم این زیباترین گل من است. که در دوران حرفه ای ام گلزنی کرده ام.”

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا