آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

محمد صلاح برنامه ای برای خروج از لیورپول دارد!؟

محمد صلاح برای فروش!؟ ایجنت ستاره لیورپول احتمال خروج تابستانی او را رد کرد.

رامی عباس، نماینده محمد صلاح، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه لیورپول ممکن است به دنبال فروش این مهاجم در تابستان باشد را رد کرده است.

قرمزها در فصل 2022-2023 آزمایشی را پشت سر گذاشته‌اند و می‌بینند که در رقابت‌های چهار تیم برتر لیگ برتر بازی می‌کنند که ممکن است آنها را بدون حضور در لیگ قهرمانان اروپا رها کند. گزارش‌ها در اسپانیا ادعا می‌کنند که فقدان فوتبال نخبه اروپایی در فصل آینده می‌تواند باعث شود لیورپول در تابستان امسال پیشنهادهایی برای فوق ستاره مصری‌اش ارائه دهد.

با این حال، عباس با انتشار پستی در توییتر به این ادعاها پاسخ داده است: “بیهوده است. این موضوع هرگز مورد بحث و بررسی قرار نگرفت. حتی به ذهن ما نرسیده است که به لیگ قهرمانان صعود نکنیم.”

عباس زمانی با لیورپول کار کرد که صلاح پردرآمدترین قرارداد تاریخ باشگاه را در تابستان 2022 به صلاح داد، با این شرایط که این بازیکن 30 ساله پرکار را تا سال 2025 در آنفیلد نگه می داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

صلاح در این فصل 19 گل برای لیورپول به ثمر رسانده است که او را با 289 بازی به 175 گل رسانده است و هیچ نشانه ای مبنی بر انتقال به جای دیگری پس از کمک به قرمزها در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و باشگاه فیفا ارائه نکرده است. جام جهانی، جام حذفی و جام کارابائو در دوران حضورش در مرسی ساید شکوهمند شد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا