آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

مسی بر دوراهی آرژانتین و پاری سن ژرمن

مسی هشدار داد که ممکن است برای تمدید قرارداد با PSG مجبور به بازنشستگی از تیم ملی آرژانتین شود.

لودویک جولی، ستاره سابق پاری سن ژرمن، می خواهد لیونل مسی در پایتخت فرانسه بماند، اما فکر می کند ممکن است نیاز به بازنشستگی از تیم ملی داشته باشد.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد و مشخص نیست که آیا او در پارک دو پرنس باقی خواهد ماند یا خیر. گیولی فکر می کند پی اس جی باید این بازیکن 35 ساله را به تمدید ببندد، اما احساس می کند زمان بازی او در آینده به مدیریت دقیق نیاز دارد، به خصوص در مورد تعهدات بین المللی با آرژانتین.

آنچه آنها گفتند: “لازم است بدانیم که لئو دیگر نمی تواند همه مسابقات را انجام دهد. گاهی اوقات لازم است قبل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا استراحت کند. من می توانم ریتمی مانند سه مسابقه مورد بحث را ببینم و سپس یکی برای استراحت.” مهاجم سابق پی اس جی و بارسا به Le Parisien گفت. “لئو می‌گوید که هنوز می‌خواهد با آرژانتین بازی کند و این ممکن است یک مشکل باشد. پس از یک سن خاص، از خستگی سفرهای طولانی با هواپیما خیلی کمتر بهبود می‌یابید. آیا باید انتخاب را برای ادامه کار کنار بگذارد؟ نمی‌دانم، اما ما باید در مورد آن صحبت کنیم.”

گویلی همچنین به وضوح نشان داد که عملکرد مسی در جام جهانی 2022، جایی که او کاپیتان آرژانتین برای پیروزی در قطر بود، به این معنی است که PSG باید تمام تلاش خود را برای حفظ مهاجم انجام دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

ما خیلی از او انتقاد کردیم اما وقتی جام جهانی را می بینیم که او قهرمان شد زیرا قبلاً به خوبی آماده شده بود، باید پاریس را متقاعد کند که او را تمدید کند. به شما یادآوری می کنم که ما در مورد لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان صحبت می کنیم. ثابت می کند که اگر به خوبی مدیریت شود، می تواند چیزهای بیشتری به ارمغان بیاورد.” “مردی که در هر زمان، روی پاس، دریبل، ضربه یا ضربه آزاد قادر به ایجاد تفاوت است. من در مورد بازارگرمی یا چیزهایی از این قبیل صحبت نمی کنم، اما وقتی شما را PSG می نامند، بهتر است. مسی را در تیم خود داشته باشید تا جاهای دیگر.”

مسی و پاری سن ژرمن روز یکشنبه در دیداری حساس در صدر جدول مقابل مارسی به بازی های لیگ 1 بازگشتند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا