آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مصدومیت های سریالی تمامی ندارد ؛ فصل کابوس‌وار برای پوگبا

ستاره فرانسوی خط میانی تیم فوتبال یوونتوس که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، بار دیگر برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد شد.

پل پوگبا نه تنها بازی شب گذشته (یکشنبه) یوونتوس برابر سامپدوریا در هفته بیست‌و‌ششم سری A را به دلیل مصدومیت از دست داد بلکه ممکن است تا چند هفته دیگر هم نتواند بیانکونری را همراهی کند.

 

ستاره 29 ساله فرانسوی که از ابتدای فصل تا همین یک ماه قبل خانه‌نشین بود، 34 بازی از 37 بازی یوونتوس در تمامی رقابت‌های فصل جاری را به دلیل مصدومیت زانویش و عمل جراحی اجباری برای مداوای آن از دست داده بود. او حالا باید به خانه برگردد و دوره نقاهت مصدومیت جدیدش که هنگام تمرین ضربات ایستگاهی در تمرینات روز شنبه تیمش دچار آن شد را سپری کند و این دوره ممکن است 4 هفته به طول بیانجامد.

در همین حال رفتارهای خارج از زمین بازی پوگبا هم بر نارضایتی هواداران یووه از غیبت‌های طولانی او افزوده است. به عنوان مثال او قبل از پایان دوره اول مصدومیتش عکس‌هایی از خود در حال اسکی کردن منتشر کرد و این در حالیست که اسکی جزو فعالیت‌های پرخطر و آسیب‌زا برای فوتبالیست‌ها به شمار می‌رود.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

مصدومیت جدید پوگبا از ناحیه عضله نزدیک کننده زانو است که بسته به شدت می‌تواند او را حداقل یک ماه خانه‌نشین کند. این وضعیت ظاهراً نه تنها هواداران، بلکه مسئولان باشگاه یوونتوس را هم عصبانی کرده است و طبق ادعای سایت فوتبال ایتالیا، آنها در تابستان امسال به فکر جذب گزینه‌هایی برای جانشینی پوگبا خواهند بود. این در حالیست که پوگبا تا ژوئن سال 2026 با بیانکونری قرارداد دارد و سالانه 10 میلیون یورو از این باشگاه حقوق می‌گیرد که 8 میلیون یوروی آن ثابت و مابقی پاداش‌های مرتبط با عملکردش است.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا