آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

معاوضه جذاب در حوالی پایتخت ایتالیا ؛ رفت و برگشت در نوار لندن به رم

کالچومرکاتو از معامله عجیب رم و چلسی خبر داده است.

تامی آبراهام، ستاره فصل فتح جام مورینیو در رم، این روزها هرگز شمایلی از یک ستاره را به نمایش نمی‌گذارد و بازیکنی که تابستان ۲۰۲۱ با مبلغی به ارزش ۴۰ میلیون یورو از چلسی به رم پیوست، حالا در لیست فروش جالوروسی قرار دارد و احتمال کمی وجود دارد تا پایان فصل، عددی جالب توجه به ۲۷ گل از ۵۳ بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها افزوده شود.

کالچومرکاتو در گزارشی اعلام کرده سران رم در نظر دارند مهاجمی که این فصل در ۳۸ بازی تنها ۷ گل به ثمر رسانده را پیش از پایان قراردادش در تابستان، با مبلغی نه کمتر از مبلغ خرید، حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیون یورو به فروش رسانده و برای جایگزینی‌اش اقدام کند.

گزینه‌ای که گرگ‌ها برای جانشینی آبراهام در نظر دارند، روملو لوکاکو است که از قضا او هم نتوانسته در فصل بازگشت قرضی به اینتر از چلسی، عملکرد قابل‌قبولی بر جای بگذارد. ملی‌پوش بلژیکی در این فصل سری آ تا به این مقطع با پیراهن اینتر در ۱۵ بازی تنها ۳ گل به ثمر رسانده و اگرچه در قرارداد تامی آبراهام، بند بازخرید به ارزش ۸۰ میلیون یورو وجود دارد اما مدیران چلسی در نظر ندارند چنین مبلغی پرداخت کرده و برای کاهش مبلغ، معاوضه لوکاکو را به‌ عنوان بخشی از معامله وارد قرارداد تامی آبراهام خواهند کرد.

لوکاکو خود هم برخلاف گذشته علاقه‌ای به ماندن در اینتر ندارد و این عدم علاقه هم دوطرفه است. بازگشت به چلسی هم مورد علاقه هیچ کدام از طرفین نیست. استون‌ویلا، دیگر مشتری آبراهام خواهد بود و در این میان، علاقه شخصی یولیان ناگلزمان به مهاجم بلژیکی می‌تواند بایرن‌مونیخ را به‌عنوان مشتری دست به نقد برای یافتن و انتخاب جانشین بلندمدت روبرت لواندوفسکی وارد رقابت کند.

4 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا