آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مندز ستاره میلان را به رئال مادرید پیشنهاد داد

طبق ادعای یک رسانه معتبر ایتالیایی ستاره پرتغالی خط حمله تیم فوتبال میلان توسط مدیربرنامه‌هایش به رئال مادرید پیشنهاد شده است.

نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شد که ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رافائل لیائو این مهاجم پرتغالی را به رئال مادرید پیشنهاد داده، اما بعید است که در نتیجه این پیشنهاد یک جابجایی رخ دهد چرا که طرف اسپانیایی حاضر نیست برای خرید بازیکن رقم بالایی هزینه کند.

 

قرارداد لیائو با میلان تابستان سال 2024 به پایان می‌رسد، اما مذاکرات مندز و مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد تا الان بدون نتیجه بوده است. به همین دلیل هم او به دنبال مشتریانی دیگر برای موکل 23 ساله خود است. با این حال رئال مادرید با توجه به داشتن بازیکنی جوان و روی فرم مانند وینیسیوس جونیور در سمت چپ خط حمله، علاقه‌ای به جذب لیائو نشان داده است.

طبق ادعای گاتزتا، مندز در ماه فوریه با مدیران رئال مادرید تماس داشته، اما خیلی زود از آنها پاسخ منفی گرفته است. اکنون از چلسی و منچسترسیتی به‌عنوان مقاصد محتمل لیائو نام برده می‌شود و ظاهراً هر دو باشگاه هم وضعیت او را زیرنظر گرفته‌اند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

لیائو که به دلیل محرومیت بازی شنبه شب تیمش برابر فیورنتینا را از دست داد، برای مصاف روسونری با تاتنهام در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ترکیب میلان برمی‌گردد.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا