آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچسترسیتی ۶-۰ برنلی ؛ در یک قدمی فینال جام حذفی

منچسترسیتی با پیروزی 6-0 مقابل برنلی در اتحاد ، به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس رسید .

شاگردان پپ گواردیولا امشب در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس میزبان برنلی بودند و با گل‌های ارلینگ هالند (3 گل)، خولین آلوارز (دو گل) و کول پالمر، حریفشان را در هم کوبیدند. یکی از نکات جالب بازی تقابل پپ گواردیولا با ونسان کمپانی شاگرد سابقش در منچسترسیتی بود که در سیتیزن ها چند سال با او کار کرد بود که در حال حاضر سرمربی برنلی است و تیمش در چمپیونشیپ در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است .

 

همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی با برتری سیتی آغاز شد، اما 32 دقیقه طول کشید تا این تیم به گل اول رسید. روی پاس در عمق خولین آلوارز بود که هالند صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

تنها سه دقیقه بعد هالند خود و تیمش را دوگله کرد. این بار روی حرکت فیل فودن از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بود که هالند از فاصله نزدیک کار را تمام کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل‌تر شد و چیزی نمانده بود که در وقت‌های اضافی، برنلی یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما خروج به‌موقع استفان اورتگا دروازه سیتی را نجات داد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 59 بود که به گل سوم رسید. ابتدا این فودن بود که بعد از حرکت از سمت چپ، با یک ضربه محکم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. اما توپ برگشتی به هالند رسید و او هم هت‌تریکش در این دیدار را کامل کرد.

سه دقیقه بعد خولین آلوارز گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. روی حرکت خوب کوین دی‌بروینه و پاس رو به عقب او، خولین آلوارز با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 68 کول پالمر اختلاف را به 5 گل افزایش داد. بعد از اینکه دروازه‌بان برنلی ضربه فودن را ناقص دفع کرد، پالمر روی توپ برگشتی توانست دروازه میهمان را باز کند.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 73، خولین آلوارز گل ششم سیتی را به ثمر رساند. این بار دی‌بروینه در نقش گل‌ساز ظاهر شد و آلوارز بعد از فریب دادن مدافع برنلی با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی باز هم سیتی موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت با همان شش گل، راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

 

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا