آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچسترسیتی ۷-۰ لایپزیش ؛ با هالند در آسمان هفتم

منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 5 گلی که هالند به ثمر رساند و تاریخ سازی کرد ، 7-0 لایپزیش را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت مقابل حریف آلمانی به تساوی 1-1 رضایت داده بودند، در دیدار دیشب به لطف درخشش ارلینگ هالند و 5 گل او، موفق شدند حریف را در‌هم بکوبند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ارسال کوین دی‌بروینه، این ایلکای گوندوگان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 11، این هالند بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را یانیس بلاسویچ مهار کرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 20 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ارسال به محوطه جریمه لایپزیش، توپ با ضربه سر رودری به دست بنجامین هنریکس برخورد کرد و داور بعد از کمک گرفتن از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. هالند پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست بلاسویچ، توپ را به گوشه دروازه میهمان فرستاد.

گروه نرم افزاری ماهور

تنها دو دقیقه بعد، هالند خود و تیمش را دوگله کرد. کوین دی‌بروینه که پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، شوتی تماشایی زد که به تیر افقی دروازه برخورد کرد اما هالند با جایگیری مناسب توانست توپ برگشتی را با ضربه سر تبدیل به گل کند.

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 31، چیزی نمانده بود که هالند گل سومش را در این دیدار به ثمر برساند اما ضربه تماشایی او را بلاسویچ با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد.

حملات سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت تا اینکه در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده این نیمه، هالند هت تریکش را تکمیل کرد. روی یک ضربه کرنر بود که روبن دیاز ضربه سرش را به تیر کوبید و در حالی که توپ روی خط دروازه قرار داشت، هالند از راه رسید و توپ را وارد دروازه کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل چهارم رسید. روی پاس جک گریلیش بود که گوندوگان پشت محوطه جریمه لایپزیش صاحب موقعیت شد و با یک شوت زمینی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

این گل هم از فشار حملات سیتی کم نکرد و این تیم در دقایق 53 و 57 دو بار دیگر توسط هالند به گل رسید.

ابتدا روی کرنر دی‌بروینه، توپ در یک رفت و برگشت به هالند رسید. ضربه اول او را بلاسویچ دفع کرد اما او توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل چهارمش در این دیدار کند.

چهار دقیقه بعد باز هم روی یک ضربه کرنر، توپ با دخالت آکانجی به سمت دروازه رفت که بلاسویچ آن را دفع کرد و بار دیگر هالند توانست در ریباند دروازه لایپزیش را باز کند و اختلاف را به 6 گل افزایش بدهد.

در ادامه با خروج هالند از زمین، کمی از شدت حملات سیتی کم شد و بازیکنان سیتی که نیاز به گل‌های بیشتر نداشتند، تلاش می‌کردند که بازی را کنترل کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در وقت‌های اضافی، این دی‌بروینه بود که گل هفتم تیمش را به ثمر رساند. روی پاس ریاض محرز به پشت محوطه جریمه بود که دی‌بروینه صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد تا سیتی با نتیجه 7-0 به پیروزی برسد.

13 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا