آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچستریونایتد ۳-۱ فولام ؛ کامبک شیاطین سرخ مقابل فولام ۹ نفره با تصمیمات جنجالی داور

شیاطین سرخ با غلبه بر فولام در حالی که مقابل فولام که دو اخراجی داده بود و تا دقیقه 75 از این تیم عقب بودند ، 3 گل زدند تا به عنوان آخرین تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی شدند.

آخرین تیم حاضر در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس هم مشخص شد و پس از صعود منچسترسیتی، شفیلدیونایتد و برایتون به این مرحله در دیداری که تحت تاثیر تصمیمات داوری قرار گرفت، منچستریونایتد موفق شد با ثبت بازگشت مقابل فولام به نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس صعود کند تا رقابت در 3 تورنمنت برایش تا آخرین روزهای فصل باقی بماند.

در این میان، تنها منچسترسیتی است که فصل گذشته هم همچون 4 فصل قبل‌تر از آن در این مرحله حاضر بوده و سایر تیم‌ها فصل گذشته پیش از رسیدن به نیمه‌نهایی از گردونه رقابت‌ها خارج شده بودند. منچستریونایتد فصل پیش با شکست مقابل میدلزبورو در ضربات پنالتی از همان مرحله یک شانزدهم نهایی کنار رفته بود، برایتون را تاتنهام و منچسترسیتی را فولام در همان مرحله کنار زده بودند و شفیلدیونایتد هم از مرحله یک سی‌ودوم نهایی بالاتر نیامد. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه نهایی فصل گذشته مغلوب لیورپول شدند.

طلسم حذفی، 4 ساله نشد

آخرین حضور یونایتدها در نیمه نهایی جام حذفی، به فصل 20-2019 بازمی‌گشت که هر ۲ تیم شهر منچستر به طور همزمان توسط لندن نشین‌ها شانس فینالیست شدن را از دست دادند. شیاطین سرخ را چلسی حذف کرد و آرسنال به جای سیتی راهی فینال و سپس قهرمان شد. منچسترسیتی حالا به‌عنوان دومین تیم پرافتخار تاریخ مسابقات، خود را درحالی در نیمه‌نهایی می‌بیند که اگر موفق به صعود به فینال شود، برای بیست و یکمین بار در دیدار نهایی این مسابقات حاضر خواهد بود و در کنار آرسنال به‌عنوان پرتجربه‌ترین تیم فینالیست قرار خواهد گرفت؛ هرچند شیاطین سرخ در صورت قهرمانی هم رکورد آرسنال را تهدید نمی‌کنند و یک قهرمانی از توپچی‌ها کمتر خواهند داشت.

شفیلد از سطح دوم در نیمه‌نهایی

شفیلدیونایتد که با برتری مقابل بلکبرن و بازگشت به پیروزی از شکست در 10 دقیقه پایانی دیدار به‌عنوان دومین تیم جواز حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی را کسب کرد، پس از ردینگ در فصل 15-2014 موفق شد برای نخستین بار به‌عنوان تیمی از خارج از لیگ برتر انگلیس به نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال این کشور برسد.

برایتون هم با غلبه پر گل بر گریمزبی تاونِ ناخوانده در این مرحله از سطح چهارم فوتبال انگلیس به نیمه نهایی رسید و شاهد رکوردشکنی جوانِ 18 ساله‌اش بود.

گروه نرم افزاری ماهور

ایوان فرگوسن در این دیدار موفق شد هشتمین گل فصلش را به ثمر برساند و در جمع تیم‌های لیگ برتری، بهترین بازیکن نوجوان در صدر جدول گلزنان از این نظر تا مقطع فعلی لقب بگیرد. تیم تحت هدایت دی زربی که این فصل در 25 بازی به میدان رفته از نقطه عطف 51 گل عبور کرد تا میانگین گلزنی مرغان دریایی تحت هدایت این سرمربی موفق ایتالیایی را به میانگین 2 گل به ازای هر بازی برساند.

منچستر در نیمه‌نهایی، نه به شایستگی!

در آخرین دیدار از ساعت 20:00 به وقت تهران، منچستریونایتد در خانه پس از یک نمایش ضعیف در نیمه نخست از حریف با گل الکساندر میتروویچ عقب افتاد اما در نیمه دوم درحالی که فولام برای بهبود نتیجه تلاش می‌کرد، روی یک ضدحمله برق‌آسا و فرار آنتونی، جیدون سانچو دروازه‌بان را هم جای گذاشت و پس از کوبیدن توپ به سینه ویلیان، ناگهان موجی از اعتراضات به داور در تئاتر رویاها شکل گرفت.

بازبینی صحنه، اعلام پنالتی و اخراج ویلیان را به همراه داشت. درحالی که قبل از آن سرمربی تیم هم به سبب دخالت در پروسه بازبینی صحنه اخراج شده بود، میتروویچ به تبع لمس داور پس از اعلام تصمیم با کارت قرمز مواجه شد و در یک صحنه، منچستریونایتد خود را مقابل حریفی 9 نفره و بدون سرمربی در کنار زمین دید.

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا