آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

میسون مونت و پیچیدگی تمدید قراردادش با چلسی

گراهام پاتر اعتراف کرد که وضعیت بین چلسی و میسون مونت “پیچیده” است، زیرا مذاکرات قرارداد متوقف شده و علاقه به بازیکن افزایش می یابد.

قرارداد فعلی هافبک 24 ساله در سال 2024 به پایان می رسد و او هنوز پیشرفتی در مورد پیشنهاد جدید خود مشاهده نکرده است. این امر باعث شده تا تیم هایی مانند لیورپول، نیوکاسل و منچستریونایتد مشتاقانه منتظر یک انتقال احتمالی در تابستان باشند. پاتر اعتراف کرد که دوست دارد مونت در سطح شخصی در باشگاه بماند، اگرچه اصرار دارد که بهتر است به هر دو طرف اجازه داد تا یک معامله را انجام دهند.

آنچه آنها گفتند: “در نهایت بین باشگاه و میسون است.” سرمربی چلسی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. “من بارها در مورد وضعیت، فوتبال و زندگی اش با او صحبت کرده ام. احساسات من نسبت به میسون واضح است. او اولاً شخص فوق العاده ای است اما گاهی اوقات این چیزها اتفاق می افتد. آنها فقط پیچیده هستند و بهتر است کمی در مورد آن صحبت کنم. اجازه دهید تصمیم بگیرند که چه چیزی برای هر دو طرف مناسب است. بر این اساس تصمیم می گیرد.»

مونت در این فصل از لحاظ فرم افت کرده است، تنها با هشت گل در 32 بازی در تمام رقابت ها – فاصله زیادی با 29 بازی که او در رقابت های گذشته به دست آورد. با این حال، این احتمال وجود دارد که این رکورد نشانه‌ای از ضعف گسترده‌تر در باشگاه باشد، زیرا تعداد بسیار کمی از بازیکنان به اوج رقابت‌های قبلی رسیده‌اند و تیاگو سیلوا شاید تنها استثنا واقعی باشد.

علیرغم اینکه مونت در سه دوره مدیریتی مختلف خود را به عنوان یک چرخ دنده کلیدی ثابت کرد، هجوم انبوه بازیکنان خلاقی که در ژانویه امضا شدند – و احتمالاً در تابستان امسال نیز وارد خواهند شد – ممکن است برای منحرف کردن بازیکن در مقابل یک قرارداد جدید کافی باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

در حالی که مونت به دلیل مشکل لگن از میادین دور است، پاتر و چلسی امیدوارند در اواسط هفته و در دیدار روز شنبه به لستر، یک پیروزی به یاد ماندنی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا